Jest takie miejsce w Internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Sprzedaz-24.pl to jeden z ważniejszych adresów w polskim Internecie dla pracowników działów sprzedaży, zarówno tych, którzy pracują w branży B2B, jak i B2C. To pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna platforma zawierająca bibliotekę wiedzy niezbędną w pracy m.in. menedżerów sprzedaży i handlowców. Bez wątpienia jest to również najbogatszy zbiór artykułów, szkoleń i opracowań wspierających ich rozwój zawodowy na wszystkich jego etapach.

Content na wagę złota

Platforma jest na bieżąco aktualizowana i zasilana artykułami pochodzącymi z magazynów „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „Sell it in English", a także wybranymi, dopasowanymi tematycznie treściami kilku innych periodyków z portfela wydawnictwa Explanator. Na portalu udało się zgromadzić ponad 2000 artykułów autorstwa ponad 500 autorów (Rysunek 1). Ośmioletnie archiwa „Szefa Sprzedaży”, pięcioletnie archiwa „Asa Sprzedaży”,13 numerów magazynu „E-commerce & Digital Marketing” oraz 10 numerów anglojęzycznego „Sell it in English" dostępne są w jednym miejscu. Należy wspomnieć, że zasoby portalu są uzupełniane średnio co 10–14 dni, dzięki czemu nieustannie rozbudowujemy tę unikatową bazę wiedzy sprzedażowej.

Rozwiązania szyte na miarę

Szczególnego znaczenia, zwłaszcza w przypadku serwisów z dużą ilością treści, nabierają usprawnienia w nawigacji, które uczynią go przyjaznym dla użytkownika. Dlatego też dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa naszego portalu była dla użytkowników jak najbardziej intuicyjna. Idea korzystania z niego została maksymalnie uproszczona. Zastosowano zaawansowaną wyszukiwarkę, a także możliwość oznaczania tekstów przez użytkownika i tworzenia własnej „teczki” z potrzebnymi artykułami.

Fachowa wiedza na wyciągnięcie ręki

Wybrane publikacje z najnowszych wydań magazynów wyświetlane są na stronie głównej serwisu (Rysunek 2). Z tego poziomu można też przejść do pełnego wydania wybranego czasopisma, a także do archiwum wydań i artykułów. Główne menu umożliwia intuicyjne poruszanie się po stronie i znalezienie interesujących treści z różnych poziomów nawigacji. Poruszanie się po serwisie jest banalnie proste!

Gotowe do wykorzystania narzędzia

Wiemy, że praca w sprzedaży wiąże się zazwyczaj z byciem pod ogromną presją czasu, dlatego czasami gotowe narzędzia – jak arkusz pomocny przy prognozowaniu sprzedaży czy skrypt rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem – są na wagę złota. Dlatego zebraliśmy je wszystkie w zakładce „Toolbox”. Zostały podzielone według magazynów, do których zostały przygotowane (a zatem według grup docelowych), a dodatkowo – na przejrzyste kategorie, dzięki którym znalezienie potrzebnego dokumentu zajmie dosłownie chwilę (Rysunek 3).

Wypróbuj nasz serwis!

Jeśli należysz do osób, które lubią przetestować produkt lub usługę, zanim podejmą decyzję o dłuższej subskrypcji, mamy dla Ciebie idealną opcję: abonament próbny, czyli niezobowiązującą możliwość korzystania z serwisu w pełnym wymiarze przez dwa tygodnie (Rysunek 4). Kolejna dobra wiadomość jest taka, że przy przejściu na dowolny, „pełny” plan abonamentowy, opłata za okres próbny jest odliczana od ceny regularnej. Co więcej, dostęp próbny gwarantuje dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu.

Sprzedaz-24 to prawdopodobnie najbardziej dopasowany do potrzeb specjalistów merytoryczny portal dostępny na rynku. Sama ilość dostępnych treści powinna stanowić zachętę do przetestowania serwisu, który może stać się realnym narzędziem i wsparciem dla każdego, kto pracuje w sprzedaży. Nie dajcie się dłużej namawiać!

Zobacz również

Team lider: Jak łagodzić trudne emocje członków zespołu w czasie kryzysu

AS_29_6.jpg

Choć w wielu firmach nadal pokutuje przekonanie, że w pracy nie należy okazywać emocji, badania na temat przywództwa i tożsamości organizacyjnej dowodzą, że emocje w organizacji mogą stanowić kluczowy warunek sukcesu rynkowego1. Dzieje się tak, ponieważ w biznesie emocje są integralną częścią budowania relacji i zaangażowania. Dla liderów stwarza to jednak nie lada wyzwanie. O ile przyjemnością jest towarzyszenie w celebrowaniu sukcesów, o tyle radzenie sobie z trudnymi emocjami w zespole często bywa problematyczne. Jak zatem zarządzać emocjami swoimi i swojego zespołu, żeby pozostać skutecznym liderem?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Sposób na listę to‑do. Twórz listy zadań, które nie stresują, a pomagają!" ‑ Damon Zahariades

AS_29_5.2.jpg

Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, wykorzystywanym zarówno przez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji" ‑ Agnieszka Ciećwierz

AS_29_5.1.jpg

Treściwie i rzeczowo o procesie rekrutacyjnym, który sam w sobie powinien być traktowany jak praca. I to na pełen etat!

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama