Jest takie miejsce w Internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Sprzedaz-24.pl to jeden z ważniejszych adresów w polskim Internecie dla pracowników działów sprzedaży, zarówno tych, którzy pracują w branży B2B, jak i B2C. To pierwsza w Polsce w pełni profesjonalna platforma zawierająca bibliotekę wiedzy niezbędną w pracy m.in. menedżerów sprzedaży i handlowców. Bez wątpienia jest to również najbogatszy zbiór artykułów, szkoleń i opracowań wspierających ich rozwój zawodowy na wszystkich jego etapach.

Content na wagę złota

Platforma jest na bieżąco aktualizowana i zasilana artykułami pochodzącymi z magazynów „Szef Sprzedaży”, „As Sprzedaży”, „E-commerce & Digital Marketing”, „Sell it in English", a także wybranymi, dopasowanymi tematycznie treściami kilku innych periodyków z portfela wydawnictwa Explanator. Na portalu udało się zgromadzić ponad 2000 artykułów autorstwa ponad 500 autorów (Rysunek 1). Ośmioletnie archiwa „Szefa Sprzedaży”, pięcioletnie archiwa „Asa Sprzedaży”,13 numerów magazynu „E-commerce & Digital Marketing” oraz 10 numerów anglojęzycznego „Sell it in English" dostępne są w jednym miejscu. Należy wspomnieć, że zasoby portalu są uzupełniane średnio co 10–14 dni, dzięki czemu nieustannie rozbudowujemy tę unikatową bazę wiedzy sprzedażowej.

Rozwiązania szyte na miarę

Szczególnego znaczenia, zwłaszcza w przypadku serwisów z dużą ilością treści, nabierają usprawnienia w nawigacji, które uczynią go przyjaznym dla użytkownika. Dlatego też dołożyliśmy wszelkich starań, aby obsługa naszego portalu była dla użytkowników jak najbardziej intuicyjna. Idea korzystania z niego została maksymalnie uproszczona. Zastosowano zaawansowaną wyszukiwarkę, a także możliwość oznaczania tekstów przez użytkownika i tworzenia własnej „teczki” z potrzebnymi artykułami.

Fachowa wiedza na wyciągnięcie ręki

Wybrane publikacje z najnowszych wydań magazynów wyświetlane są na stronie głównej serwisu (Rysunek 2). Z tego poziomu można też przejść do pełnego wydania wybranego czasopisma, a także do archiwum wydań i artykułów. Główne menu umożliwia intuicyjne poruszanie się po stronie i znalezienie interesujących treści z różnych poziomów nawigacji. Poruszanie się po serwisie jest banalnie proste!

Gotowe do wykorzystania narzędzia

Wiemy, że praca w sprzedaży wiąże się zazwyczaj z byciem pod ogromną presją czasu, dlatego czasami gotowe narzędzia – jak arkusz pomocny przy prognozowaniu sprzedaży czy skrypt rozmowy ze szczególnie wymagającym klientem – są na wagę złota. Dlatego zebraliśmy je wszystkie w zakładce „Toolbox”. Zostały podzielone według magazynów, do których zostały przygotowane (a zatem według grup docelowych), a dodatkowo – na przejrzyste kategorie, dzięki którym znalezienie potrzebnego dokumentu zajmie dosłownie chwilę (Rysunek 3).

Wypróbuj nasz serwis!

Jeśli należysz do osób, które lubią przetestować produkt lub usługę, zanim podejmą decyzję o dłuższej subskrypcji, mamy dla Ciebie idealną opcję: abonament próbny, czyli niezobowiązującą możliwość korzystania z serwisu w pełnym wymiarze przez dwa tygodnie (Rysunek 4). Kolejna dobra wiadomość jest taka, że przy przejściu na dowolny, „pełny” plan abonamentowy, opłata za okres próbny jest odliczana od ceny regularnej. Co więcej, dostęp próbny gwarantuje dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu.

Sprzedaz-24 to prawdopodobnie najbardziej dopasowany do potrzeb specjalistów merytoryczny portal dostępny na rynku. Sama ilość dostępnych treści powinna stanowić zachętę do przetestowania serwisu, który może stać się realnym narzędziem i wsparciem dla każdego, kto pracuje w sprzedaży. Nie dajcie się dłużej namawiać!

Zobacz również

Team leader w zespole zróżnicowanym wiekowo ‑ jak ułożyć współpracę, by była efektywna?

AS_27_09_e.jpg

Obecny rynek pracy nazwać można pokoleniową mozaiką. Funkcjonują na nim cztery pokolenia, różniące się w obszarach umiejętności, doświadczeń, otwartości na zmiany i nabywania nowych kompetencji, ale również oczekiwań i nastawienia do pracy. Zróżnicowanie to sprawia, że osoby zarządzające zespołami stają przed wieloma wyzwaniami, wymuszającymi na nich podejmowanie działań, które pozwolą na zbudowanie płaszczyzny współpracy dla wszystkich podwładnych, wzajemną wymianę wiedzy i doświadczeń, ale przede wszystkim efektywne współdziałanie mające na celu osiąganie określonych efektów. Jak zatem wypracować odpowiednią pozycję, nastawienie i wsłuchać się w język różnych pokoleń pracowników?

Czytaj więcej

Sztuka i sprzedaż, czyli 5 artystów, którzy mogą być inspiracją dla handlowców

AS_27_06_e.jpg

Sztuka i sprzedaż to dziedziny, które mają ze sobą wiele wspólnego. W obu można być artystą albo tylko rzemieślnikiem. W obu sukces daje ogromną satysfakcję, a żeby go osiągnąć, trzeba swoistego poczucia misji, pasji i celu. Będąc sprzedawcą, warto przyjrzeć się kilku postaciom ze świata sztuki, by przekonać się, jaka była ich (często niełatwa) droga do sukcesu i co można przenieść również do swojej pracy.

Czytaj więcej

"Kurs wiedzy o winie" ‑ legendarna książka znów w sprzedaży!

AS_26_25.jpg

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama