Nie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu lub wykorzystanie swojego doświadczenia i znajomości, żeby zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, by wreszcie poszło spać. Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Najczęściej wynika ono z akceptacji tego, co akurat się przydarza. Zamiast wykorzystać potencjał zdarzeń, ludzie szukają wymówek: gdzieś utknęli, ktoś ich wykorzystał albo zostali pominięci. Tymczasem wrodzoną cechą naszego gatunku, która niegdyś umożliwiła nam przetrwanie, jest zdolność do osiągania celu.

„Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel”, Daymond John, Daniel Paisner

W książce opisano koncepcję powershiftu – mechanizmu przenoszenia mocy prowadzącego do nieuchronnego sukcesu. Dowiesz się, jak zastosować tę niezwykłą metodę, aby poradzić sobie z każdym wyzwaniem i przejąć panowanie nad swoim życiem. Przekonasz się, że dzięki umiejętności przenoszenia siły – z innych ludzi na siebie, z siebie na innych, z jednej dziedziny na drugą – można skutecznie doprowadzić do transformacji. Z kolei te przemiany mogą napędzać rozwój osobisty i zawodowy, pozwolić na rozwinięcie własnego biznesu czy też pomóc w osiągnięciu celu, który bez tego na zawsze pozostałby w sferze marzeń!

Dzięki tej książce nauczysz się wykorzystywać:

  • swój wpływ – zaczniesz robić wrażenie i poprawiać swoją reputację,
  • umiejętności negocjacyjne – wykształcisz technikę odnoszenia obustronnych zwycięstw,
  • relacje międzyludzkie – zadbasz o więzi, rozwiniesz je i utrwalisz.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tylko on-line nr 36/2021

Kiedy handlowiec pracuje wyraźnie poniżej swoich możliwości

  • Jakie są najczęstsze powody pracy poniżej możliwości danej osoby?
  • Jak reagować w sytuacjach, kiedy handlowiec wydaje się celowo nie osiągać wyników powyżej pewnego pułapu?
  • Jak budować system motywacyjny, który ułatwi pracownikom osiąganie wysokich wyników?
Czytaj więcej

Team lider: jak reagować na manipulacje ze strony członków zespołu

Team lider: jak reagować na manipulacje ze strony członków zespołu

Czym może objawiać się manipulacja w zespole? Na poziomie świadomym może to być wykorzystywanie swojego wpływu lub pozycji w zespole do wymuszania określonych zachowań na innych, np. nakłonienie kogoś do zrobienia czegoś wbrew jego woli lub do zaprzestania czegoś, co ta osoba chce robić. Może objawiać się to przekraczaniem granic, np. prośba o pozostanie dłużej w pracy lub prośba o wykonanie czegoś, co leży poza ustalonym zakresem obowiązków, grożeniem, w przypadku gdy ktoś odmawia zachowania się w określony sposób („Wiesz, ile osób złożyło aplikację na to stanowisko?”), fałszywymi obietnicami („A już chciałem cię awansować”). Takie zachowania często noszą miano gier władzy i często można zaobserwować je ze strony liderów na różnych szczeblach.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.