Kiedy i gdzie? 21–22 listopada 2019 r., Warszawa

Dla kogo? Dla menedżerów sprzedaży i dyrektorów handlowych

Tematyka:

Podczas dwóch dni wypełnionych merytorycznymi wystąpieniami ekspertów praktyków uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie zarządzać sprzedażą dzięki odpowiedniemu ułożeniu poszczególnych procesów i wsparciu Sales Excellence, wybrać i kontrolować właściwe wskaźniki efektywności zespołu sprzedażowego i pojedynczych handlowców, jak pozyskać i podtrzymywać zaangażowanie kluczowych pracowników, wynegocjować korzystną umowę z siecią handlową, wykorzystać teorię ograniczeń do podnoszenia wyniku firmy oraz projektowania procesu sprzedaży, użyć sztucznej inteligencji do wsparcia sprzedaży, tak aby przyniosło to wymierne efekty. Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w „przepustce” – wieczornym koktajlu połączonym z networkingiem. Dodatkowo, drugiego dnia konferencji, zaplanowane zostały round tables – dodatkowe case study pogłębiające tematy prezentowane przy osobnych stolikach, z możliwością swobodnego zadawania pytań prelegentom.

Organizator:

„Szef Sprzedaży”

Więcej informacji:

www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Zobacz również

Team lider: Jak łagodzić trudne emocje członków zespołu w czasie kryzysu

AS_29_6.jpg

Choć w wielu firmach nadal pokutuje przekonanie, że w pracy nie należy okazywać emocji, badania na temat przywództwa i tożsamości organizacyjnej dowodzą, że emocje w organizacji mogą stanowić kluczowy warunek sukcesu rynkowego1. Dzieje się tak, ponieważ w biznesie emocje są integralną częścią budowania relacji i zaangażowania. Dla liderów stwarza to jednak nie lada wyzwanie. O ile przyjemnością jest towarzyszenie w celebrowaniu sukcesów, o tyle radzenie sobie z trudnymi emocjami w zespole często bywa problematyczne. Jak zatem zarządzać emocjami swoimi i swojego zespołu, żeby pozostać skutecznym liderem?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Sposób na listę to‑do. Twórz listy zadań, które nie stresują, a pomagają!" ‑ Damon Zahariades

AS_29_5.2.jpg

Listy zadań są jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania czasem, wykorzystywanym zarówno przez zabiegane mamy, jak i korporacyjnych wyjadaczy. Jednak mimo swojej prostoty nadzwyczaj często stają się źródłem frustracji.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 29/2020

"Daj się zrekrutować! Jak przygotować się do procesu rekrutacji" ‑ Agnieszka Ciećwierz

AS_29_5.1.jpg

Treściwie i rzeczowo o procesie rekrutacyjnym, który sam w sobie powinien być traktowany jak praca. I to na pełen etat!

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama