Kiedy i gdzie? 21–22 listopada 2019 r., Warszawa

Dla kogo? Dla menedżerów sprzedaży i dyrektorów handlowych

Tematyka:

Podczas dwóch dni wypełnionych merytorycznymi wystąpieniami ekspertów praktyków uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie zarządzać sprzedażą dzięki odpowiedniemu ułożeniu poszczególnych procesów i wsparciu Sales Excellence, wybrać i kontrolować właściwe wskaźniki efektywności zespołu sprzedażowego i pojedynczych handlowców, jak pozyskać i podtrzymywać zaangażowanie kluczowych pracowników, wynegocjować korzystną umowę z siecią handlową, wykorzystać teorię ograniczeń do podnoszenia wyniku firmy oraz projektowania procesu sprzedaży, użyć sztucznej inteligencji do wsparcia sprzedaży, tak aby przyniosło to wymierne efekty. Na zakończenie pierwszego dnia uczestnicy będą mogli wziąć udział w „przepustce” – wieczornym koktajlu połączonym z networkingiem. Dodatkowo, drugiego dnia konferencji, zaplanowane zostały round tables – dodatkowe case study pogłębiające tematy prezentowane przy osobnych stolikach, z możliwością swobodnego zadawania pytań prelegentom.

Organizator:

„Szef Sprzedaży”

Więcej informacji:

www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Full access available for logged users only. Log in or select the best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Team leader: Komunikowanie zmian w zespole

AS_24_9.jpg

Zmiany są stałą częścią naszej osobistej i zawodowej rzeczywistości, a mimo to w większości wypadków wywołują negatywne emocje. Podświadomy opór przed zmianą potrafi być tak silny, że będzie skutecznie blokował wszelkie próby przekonania nas do ich podjęcia. Nie pomoże racjonalna argumentacja i świetlana wizja przyszłości, jeżeli w procesie komunikacji zmiany nie zostaną uwzględnione towarzyszące jej emocje. W jaki sposób może tę wiedzę skutecznie wykorzystać team leader?

Read more

Polityka i sprzedaż, czyli 8 polityków, z których warto czerpać inspirację

AS_24_7.jpg

Na pozór polityka i sprzedaż nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Ta pierwsza kojarzy się z działaniami globalnymi, konferencjami i układami, swoistym sprytem, a czasem brakiem uczciwości i transparentności. Ta druga z kolei to zajęcie trudne, wymagające dużej odporności psychicznej, zdecydowanie niewykonywane w błysku fleszy, a jednak dające ogromną satysfakcję. Jeśli przyjrzeć się dokładnie tym z pozoru tak odległym od siebie dziedzinom, to okaże się, że jednak nie są aż tak sobie dalekie. Gdy przywołamy postaci wielkich polityków, będzie widać, że byli również świetnymi sprzedawcami.

Read more

Nawyki warte miliony [Brian Tracy]

AS_24_6.1.jpg

Wielu ludzi zadaje sobie pytanie, dlaczego niektórzy odnoszą większe sukcesy niż inni. Jeśli zamiast szukać prawdziwej odpowiedzi, wolisz zadowolić się czymś w rodzaju „Świat nie jest sprawiedliwy” albo „Tylko osoby mające niezwykłe szczęście mogą być spełnione i bogate”, książka Briana Tracy'ego nie jest dla ciebie.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Advertisement