29 stycznia podczas Finałowej Gali online XII edycji Konkursu Polish National Sales Awards nagrodzono liderów sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 19 kategoriach. Przyznano również nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od lat promuje dobre praktyki w sprzedaży i kształtuje standardy etyczne branży.

Po raz dwunasty wybrano najbardziej etycznych w branży

Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikatowej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat jest wyznacznikiem dobrych praktyk w branży. Komisja Sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.

W tym roku w konkursie PNSA wyłoniono laureatów i wyróżnionych aż w 19 kategoriach: Innowacje w dziedzinie sprzedaży, Innowator technologiczny w Customer Experience/Sales, Social media w Customer Experience/Sales, Zespół Obsługi Klienta, Menedżer ds. obsługi klienta, Sprzedawca w punkcie sprzedaży, Zespół sprzedaży, Menedżer sprzedaży, Dyrektor sprzedaży, Przedstawiciel handlowy B2B, Menedżer sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Key Account Manager, Agent ubezpieczeniowy, Menedżer zespołu sprzedaży ubezpieczeń, Dyrektor sprzedaży ubezpieczeń, Doradca klienta w banku, Menedżer zespołu sprzedaży w banku, Dyrektor sprzedaży w banku.

Supersprzedawca

Podczas gali została przyznana również nagroda specjalna – tytuł Supersprzedawcy. W tym roku uhonorowano nim Anetę Patyk z Kompanii Piwowarskiej. – Udział w konkursie Polish National Sales Awards to dla mnie bardzo duże wyróżnienie. Jest to najbardziej prestiżowe przedsięwzięcie sektora sprzedaży i obsługi klienta w Polsce, które promuje nowoczesne standardy profesjonalnej sprzedaży, przy zachowaniu wysokich norm etycznych w biznesie. Samo znalezienie się w gronie 3 osób zgłoszonych do nagrody przez mojego pracodawcę, Kompanię Piwowarską, było dla mnie pozytywnym zaskoczeniem i dało impuls do jak najlepszego przedstawienia rezultatów pracy mojego zespołu – komentuje laureatka.Udział w konkursie wiązał się oczywiście z dużą dawką emocji i pracy związanej z kolejnymi etapami, tym bardziej, że po raz pierwszy w historii prezentacje oraz finałowa gala odbyły się online, co było niemałym wyzwaniem. Dodatkowo uczestnictwo w PNSA było dla mnie chwilą zatrzymania się i analizy, która pozwoliła mi wybrać z wszystkich obszarów działalności zespołu te, którymi warto się pochwalić i zaprezentować w konkursie. Jestem bardzo zadowolona z podwójnej wygranej, zdobycia tytułu Laureata w kategorii Menedżer ds. obsługi klienta i tytułu Supersprzedawcy. Wygrana nie tylko pokazuje, jak ważną rolę zespoły wsparcia sprzedaży pełnią w realizowaniu celów działu sprzedaży, ale także potwierdza, że silna tożsamość zespołu, a ten, którym mam przyjemność zarządzać, niewątpliwie taką ma, jest podstawą do budowania wysokich standardów etycznych pozwalających realizować stawiane przed nim zadania na najwyższym poziomie dodaje.

W tym roku, po raz czwarty w historii, została przyznana również nagroda specjalna prezesa PNSA za życiowe osiągnięcia zawodowe – otrzymał ją Brian Tracy – kanadyjski pisarz, jeden z najlepszych zawodowych mówców na świecie, twórca wielu bestsellerów z zakresu rozwoju osobistego i psychologii sukcesu. Tracy wygłosił również specjalne przemówienie do finalistów, laureatów i całego środowiska PNSA.

W roli prelegentów gali pojawili się również wybitni przedstawiciele świata biznesu – wystąpili m.in. dr Chahid Fourali, członek zarządu PNSA; Paweł Siwecki – dyrektor generalny Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej; Grzegorz Karasiewicz – prof. dr hab., dziekan Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego; Maciej Misztak – wieloletni dyrektor zarządzający firmy Mentholatum Ltd na Europę i byłe kraje Związku Radzieckiego, wieloletni wykładowca UW na Wydziale Zarządzania oraz Grzegorz Sobiecki – Doctor of Business Administration SBS Swiss Business School w Zurychu, ekspert w przywracaniu ekonomicznej i kulturowej równowagi w przedsiębiorstwach.

Pozostałe 43% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Zobacz również

Team lider: zarządzanie przez cele

Team lider: zarządzanie przez cele

Jasno określone cele to gwarancja tego, że organizacja zmierza w dobrym kierunku. Wie o tym zarząd, wiedzą menedżerowie i pracownicy. Zdarza się jednak, że ci ostatni nie zawsze zdają sobie sprawę, w jaki sposób praca, którą wykonują na co dzień pozwala te cele realizować. Rolą team leadera jest tę zależność pracownikom uświadomić, stąd wielu z nich w codziennej pracy przyjmuje model zarządzania przez cele.

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 32/2021

Jak być handlowcem, którego żaden menedżer nie będzie chciał wypuścić z rąk

Jak być handlowcem, którego żaden menedżer nie będzie chciał wypuścić z rąk

W ostatnich latach dość często mówiło się o „rynku pracownika”. W ofertach pracy można było przebierać – jeśli praca nam się nie podobała to nie było problemu, by ją zmienić w zasadzie z tygodnia na tydzień. W związku z tym pracodawcy zaczęli mierzyć się z brakiem lojalności niektórych podopiecznych. Potem przyszedł marzec 2020 i nieco wywrócił te zasady do góry nogami. Dzisiaj, zwłaszcza w niektórych branżach, trzeba się naprawdę wykazać, aby utrzymać nie tylko siebie, ale i całą firmę na powierzchni. Co cechuje handlowców, którzy nie tylko utrzymują posady, ale są tak cenieni, że przełożeni zrobią wszystko, aby ich zatrzymać przy sobie?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama