To nie jest książka do czytania. To talia technik wpływu, które pomogą każdemu sprzedawcy w codziennej pracy! Od jokerów, przez walety, damy i króle, aż do sprzedażowych asów – poznaj gotowe do zastosowania metatechniki, wzorce i triki, dzięki którym sfinalizujesz nawet najtrudniejszą transakcję.

Perswazyjny poker to książka oparta na pomyśle krótkich i praktycznych rozdziałów. Jej struktura to 54 karty, tak jak w klasycznej talii kart do gry. Znajdziesz w niej przekrojową wiedzę z zakresu perswazji konwersacyjnej, komunikacji, prezentacji i etycznych technik wywierania wpływu, a nowatorska forma książki da ci możliwość praktycznego treningu.

Trzy minuty – tyle czasu potrzeba, aby zapoznać się z jedną z kart.

  • Techniki są proste i gotowe do natychmiastowego zastosowania. Mimo że ich źródłem jest wiele naukowych prac i badań, autorzy przetłumaczyli ich treść na przystępny język.
  • W każdym rozdziale znajduje się szereg przykładów z różnych obszarów życia i biznesu, aby zainspirować cię do użycia omawianych technik w codziennej praktyce.
  • Skuteczność każdej techniki została wielokrotnie przetestowana, aby dać ci gotowe narzędzia, których użycie wywołuje konkretny rezultat po stronie rozmówcy.
  • Opanowanie wszystkich technik może być oczywiście wyzwaniem, ale na szczęście można wprowadzać je w życie sukcesywnie i ciągle doskonalić biegłość w ich stosowaniu.

Ucz się na świadomym i nieświadomym poziomie. Talia została stworzona w taki sposób, że techniki pojawiają się nie tylko w przykładach, ale przede wszystkim zostały ukryte w opisach. W kartach są „zaszyte” również techniki z innych kart i wszystko to łączy się i przenika. Taki nowoczesny sposób uczenia się jest przyjemny, a przy tym niezwykle skuteczny.

Niektóre z kart znalazły swoją ilustrację w trwającym 60 sekund filmie, gdzie autorzy prezentują, jak używać danej techniki w dialogu handlowym i w przypadku konkretnych obiekcji rozmówcy. Wówczas link do danego filmu na YouTube znajdziesz u dołu karty.

Obojętnie czy jesteś menedżerem, sprzedawcą, negocjatorem, nauczycielem czy rodzicem – te techniki są dla ciebie. Książka pokazuje, jak w praktyczny sposób można zachęcić innych do naszych rozwiązań i zmieniać przekonania rozmówcy tak, aby dostrzegł nowe możliwości.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty nr 27/2020

Sprzedaz‑24.pl 100% praktycznej wiedzy na wyciągnięcie ręki

Jest takie miejsce w Internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Czytaj więcej

Team leader w zespole zróżnicowanym wiekowo ‑ jak ułożyć współpracę, by była efektywna?

AS_27_09_e.jpg

Obecny rynek pracy nazwać można pokoleniową mozaiką. Funkcjonują na nim cztery pokolenia, różniące się w obszarach umiejętności, doświadczeń, otwartości na zmiany i nabywania nowych kompetencji, ale również oczekiwań i nastawienia do pracy. Zróżnicowanie to sprawia, że osoby zarządzające zespołami stają przed wieloma wyzwaniami, wymuszającymi na nich podejmowanie działań, które pozwolą na zbudowanie płaszczyzny współpracy dla wszystkich podwładnych, wzajemną wymianę wiedzy i doświadczeń, ale przede wszystkim efektywne współdziałanie mające na celu osiąganie określonych efektów. Jak zatem wypracować odpowiednią pozycję, nastawienie i wsłuchać się w język różnych pokoleń pracowników?

Czytaj więcej

Sztuka i sprzedaż, czyli 5 artystów, którzy mogą być inspiracją dla handlowców

AS_27_06_e.jpg

Sztuka i sprzedaż to dziedziny, które mają ze sobą wiele wspólnego. W obu można być artystą albo tylko rzemieślnikiem. W obu sukces daje ogromną satysfakcję, a żeby go osiągnąć, trzeba swoistego poczucia misji, pasji i celu. Będąc sprzedawcą, warto przyjrzeć się kilku postaciom ze świata sztuki, by przekonać się, jaka była ich (często niełatwa) droga do sukcesu i co można przenieść również do swojej pracy.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama