Negocjacje to gra, podczas której ludzie używają emocji i taktyk, aby przekonać innych, że mają rację.

Dlaczego ludzie negocjują?

Ponieważ jest to najlepszy sposób na uzyskanie tego, czego akurat chcą.

Jak wygrać negocjacje?

Sprawić, aby ci uwierzyli – jeżeli to zrobią, to wygrywasz.

Jak sprawić, aby mi uwierzyli?

Poznaj ich – naucz się z nimi rozmawiać. Uwierz w to, co mówisz – nie udawaj, ale uwierz.

Pamiętaj, że negocjacje to wymiana – obustronna wymiana.

Co wspólnego mają negocjacje z zoo? Autor odwołuje się do pięciu gatunków zwierząt: słonia, żółwia, lisa, ryby i geparda, przypisując ich cechy określonym typom negocjatorów. Dlaczego akurat do zwierząt? Odpowiedzi znajdziesz w środku.

Zestaw negocjacyjny (książka + karty) zawiera praktyczny podręcznik z kolorowymi mapami strategii negocjacyjnych uzupełniony o karty do negocjacji. Dzięki pakietowi szybko opanujesz taktyki negocjacji i nauczysz się rozpoznawać, kto stoi po drugiej stronie i jakie są jego motywacje.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Team lider jako kolega podwładnych: gdzie leży granica?

AS_25_8.jpg

Budowanie relacji uwzględniających aspekty osobiste i wzajemną sympatię służy współpracy i efektywności. Część szefów nie chce jednak skracać dystansu w obawie przed nadużyciami ze strony pracowników. Nie chcą ryzykować utraty autorytetu i trudności w egzekwowaniu obowiązków. Uważają, że bezpieczniej jest myśleć o współpracownikach w kategorii pełnionych przez nich funkcji czy roli. To jednak droga donikąd, ponieważ duch zespołu nigdy nie narodzi się tam, gdzie brakuje poczucia więzi pomiędzy członkami zespołu. Jak więc rozwijać swój styl przywódczy na podstawie relacji i utrzymania wysokich standardów pracy?

Czytaj więcej

7 postaci ze świata biznesu, od których handlowiec może czerpać inspirację

AS_25_5.jpg

Czerpanie inspiracji od innych ludzi – szczególnie jeśli są autorytetami w naszej branży – potrafi bardzo poszerzyć nasze horyzonty i dać pożywkę dla wielu nowych pomysłów sprzedażowych i marketingowych. Oto subiektywna lista siedmiu osób ze świata biznesu, które mogą być inspiracją dla handlowca.

Czytaj więcej

"Twórcza odwaga. Otwórz się na Design Thinking"

Twórcza s. 4_1.jpg

Sądzisz, że nie jesteś kreatywny? Nic bardziej mylnego! Przeczytaj tę książkę i zobacz, jak uwolnić, pielęgnować i umacniać wrodzoną kreatywność drzemiącą w każdym z nas.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama