National Sales Congress

Tekst otwarty nr 21/2019

Kiedy i gdzie? 
28 marca 2019 r., Warszawa, PGE Narodowy

Dla kogo?
Dla osób pracujących w sprzedaży, a także dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży.

Tematyka

Podczas kongresu uczestnicy dowiedzą się m.in., jak prowadzić negocjacje, jak sprawić, by klienci od nas nie odchodzili, jak pokonywać obiekcje, jak sprzedawać przez LinkedIn, jak budować swoją markę osobistą, jakie trendy będą dominować wkrótce w sprzedaży.

Prelegenci

Prelegenci to uznani branżowi specjaliści, praktycy sprzedaży i zarządzania, a także wykładowcy na uczelniach MBA, m.in.: Jacek Kotarbiński, Nikolay Kirov, Karina Popieluch, Dagmara Pakulska, Jakub B. Bączek i Jerzy Górski – mistrz świata w podwójnym Ironmanie.

Organizator

International Center of Events Sp. z o.o.

Więcej informacji: www.nationalsales.pl

Zobacz również

"Kurs wiedzy o winie" ‑ legendarna książka znów w sprzedaży!

AS_26_25.jpg

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Czytaj więcej

"No to w drogę!" Handlowiec w delegacji zagranicznej

AS_26_10.jpg

Pieniądze leżą w portfelu klienta, co zatem robisz w biurze, a nie u niego? Takie pytanie zadaje jeden ze znanych mi szefów sprzedaży, kiedy widzi swojego pracownika przy biurku. Jeśli takie pytanie dotyczy również ciebie, a część twoich aktualnych lub potencjalnych kontrahentów jest poza Polską, to warto wiedzieć, jakie masz prawa i obowiązki podczas zagranicznej podróży służbowej.

Czytaj więcej

6 bohaterów książkowych, od których handlowiec może się czegoś nauczyć

AS_26_5.jpg

Czy jako sprzedawcy możemy szukać inspiracji w literaturze niezwiązanej typowo z biznesem? Oczywiście, bo każda książka może nas czegoś nauczyć i pobudzić do refleksji na temat naszej pracy. Jak powiedziała Maria Dąbrowska, możliwość czytania to jeden z największych cudów naszej cywilizacji, dlatego korzystajmy z niego jak najczęściej. Zapraszam do poznania sześciu bohaterów literackich, od których możemy się uczyć rzeczy niezbędnych w naszym fachu.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama