National Sales Congress

Tekst otwarty nr 21/2019

Kiedy i gdzie? 
28 marca 2019 r., Warszawa, PGE Narodowy

Dla kogo?
Dla osób pracujących w sprzedaży, a także dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży.

Tematyka

Podczas kongresu uczestnicy dowiedzą się m.in., jak prowadzić negocjacje, jak sprawić, by klienci od nas nie odchodzili, jak pokonywać obiekcje, jak sprzedawać przez LinkedIn, jak budować swoją markę osobistą, jakie trendy będą dominować wkrótce w sprzedaży.

Prelegenci

Prelegenci to uznani branżowi specjaliści, praktycy sprzedaży i zarządzania, a także wykładowcy na uczelniach MBA, m.in.: Jacek Kotarbiński, Nikolay Kirov, Karina Popieluch, Dagmara Pakulska, Jakub B. Bączek i Jerzy Górski – mistrz świata w podwójnym Ironmanie.

Organizator

International Center of Events Sp. z o.o.

Więcej informacji: www.nationalsales.pl

Zobacz również

Team lider: czy członkowie zespołu muszą się lubić?

AS_30_6.jpg

Kiedyś usłyszałem taką maksymę: „pracownicy nie muszą się lubić, oni mają ze sobą dobrze współpracować”. Tylko czy zespół może być efektywny, kiedy relacje między jego członkami są cały czas napięte, a spotkania nie należą do przyjemności? Wszystko zależy od kilku czynników, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, zatem przyjrzyjmy się im i spróbujmy odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Czytaj więcej

"Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą" ‑ Damon Zahariades

AS_30_4.4.jpg

Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami.

Czytaj więcej

"QBQ! Pytania trafiające w sedno. Osobista odpowiedzialność w pracy i w życiu prywatnym" ‑ John G. Miller

AS_30_4.3.jpg

Dlaczego nie może być jak wcześniej? Kto tym razem nawalił? Kiedy wreszcie oni poważnie nas potraktują? Kiedy w końcu ktoś mnie przeszkoli? Może zadajesz takie lub podobne pytania, a już na pewno wciąż słyszysz je u innych.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama