27 stycznia podczas Finałowej Gali XIII edycji Konkursu Polish National Sales Awards, która tym razem odbyła się w formule online, nagrodzono wybitnych przedstawicieli sprzedaży i obsługi klienta w Polsce. Wyłoniono laureatów i wyróżnionych w 17 kategoriach. Kolejny raz przyznano nagrodę Supersprzedawcy oraz nagrodę specjalną prezesa PNSA. Konkurs od wielu lat skutecznie promuje etyczne podejście do sprzedaży i dobre praktyki w biznesie.

Nagrody XIII edycji konkursu Polish National Sales Awards zostały rozdane

Nagrody za etykę

Polish National Sales Awards to wyjątkowe przedsięwzięcie, którego celem jest kształtowanie i promowanie najwyższych standardów etycznych w sprzedaży i obsłudze klienta. Dzięki unikatowej metodologii oraz wieloletniemu doświadczeniu ekspertów PNSA, organizacja od lat jest wyznacznikiem dobrych praktyk w branży. Komisja Sędziowska konkursu, w skład której wchodzą doświadczeni praktycy, w dwuetapowym procesie oceny wyłania laureatów, którzy wykazali się najlepszymi wynikami w sprzedaży, innowacyjnością i kreatywnością, umiejętnością pracy w zespole oraz etyką postępowania.

– PNSA, już jako dojrzały i rozwinięty produkt, okazało się potrzebnym narzędziem i metodologią, szczególnie w takich czasach, jakie mamy teraz. Nasze przedsięwzięcie wpisało się w nową rzeczywistość. Jako PNSA mamy za sobą bardzo dobry rok, udało nam się zrealizować plany, badania, pracujemy nad nowymi projektami. Jednak trzeba pamiętać, że PNSA to przede wszystkim ludzie – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards, w przemówieniu otwierającym galę.

– W dzisiejszych czasach powinniśmy się skoncentrować na człowieku, każdy z nas ma wpływ na otaczający nas świat. Głęboko wierzę w to, że człowiek jest z natury dobry, a etyka i moralność to wartości, które powinny definiować człowieka. Apeluję, żeby do sprzedaży podchodzić właśnie z takim pozytywnym nastawieniem. Sukces musi być nagłaśniany, w szczególności w tak trudnych i dramatycznych czasach. Wszyscy ludzie zaangażowani w PNSA dają świetne świadectwo odniesienia sukcesu. Jeszcze raz chciałbym podziękować organizatorom oraz pogratulować laureatom i wyróżnionym w Konkursie – powiedział Józef Wancer, Honorowy Przewodniczący Rady Nadzorczej BNP Paribas Bank Polska S. A.

W tym roku w konkursie PNSA wyłoniono laureatów i wyróżnionych w aż 17 kategoriach:

Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Zespół Obsługi Klienta, Menedżer ds. Obsługi Klienta, Customer Experience Advisor, Customer Experience Menedżer, Sprzedawca w punkcie sprzedaży, Zespół Sprzedaży, Menedżer Sprzedaży, Dyrektor Sprzedaży, Przedstawiciel handlowy B2B, Menedżer Sprzedaży B2B, Telesprzedaż, Key Account Manager, Doradca Klienta w Banku, Menedżer Zespołu Sprzedaży w Banku, Dyrektor Sprzedaży w Banku.

Pozostałe 64% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Tylko on-line nr 42-43/2022

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."
  • Których pięć kluczowych elementów, według badań Instytutu Gallupa, decyduje o zadowoleniu z życia i pracy?
  • Kiedy stres w pracy staje się groźny?
  • Czy i w jaki sposób szef powinien reagować, gdy pracownicy skarżą się na wysoki poziom stresu w pracy?
Czytaj więcej

Team lider a eliminacja stresu w pracy

Team lider a eliminacja stresu w pracy

Nieustanny stres nie sprzyja skutecznej pracy zespołowej. Spięty pracownik częściej korzysta bowiem ze zwolnień lekarskich, gdyż stres osłabia system odpornościowy. Wpływa także na koncentrację, co przekłada się na mniejszą efektywność osobistą. Dlatego – będąc team liderem – warto zadbać o redukcję stresu w miejscu pracy. Jakie możliwości warto wziąć pod uwagę i o czym należy pamiętać?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.