„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Kevin Zraly o winie mówi i pisze jak nikt wcześniej. To uczyniło go czołowym popularyzatorem kultury wina na świecie. Jego żywy i przystępny sposób przekazywania wiedzy sprawił, że „Kurs wiedzy o winie” stał się w ciągu ostatnich trzydziestu lat nieodzownym i ulubionym podręcznikiem każdego pasjonata win. Na jej kartach autor dokonuje swoistej „demistyfikacji” każdego aspektu rozległej wiedzy o winie: począwszy od odmian winorośli, poprzez techniki winifikacji, różne typy i style win, prawidłowy sposób odczytywania etykiet, aż po tajniki 60-sekundowej degustacji, umożliwiającej prawidłową ocenę smakowanego właśnie wina. Jednocześnie „Kurs wiedzy o winie” to książka zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych miłośników wina.

Począwszy od słynnych win czerwonych z Bordeaux i Kalifornii, a skończywszy na wytyczających nowe szlaki białych winach z Nowej Zelandii i stanu Nowy Jork, książka przynosi dokładne mapki każdego z prezentowanych regionów, malownicze fotografie, obfitość tabel i infografik, wzmianki o ponad 700 winach z całego świata, reprodukcje etykiet (by pomóc nam znaleźć te „właściwe” wina) oraz komentowane degustacje, zamykające każdy z rozdziałów. Smakoszy zainteresują zestawienia najlepszych roczników, jak również krótkie, ale treściwe wskazówki na temat komponowania win z potrawami. Nie zabrakło odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jak również quizów podsumowujących poszczególne rozdziały.

Obecne – zaktualizowane i rozszerzone – wydanie książki zawiera nowe lekcje, opracowane osobno dla Nowej Zelandii, Australii i Południowej Afryki oraz dla win musujących czy wzmacnianych. Redakcja merytoryczna Wojciecha Bońkowskiego, uznanego w Polsce autorytetu winiarskiego, jest gwarantem jakości i fachowości przekładu. Wojciech Bońkowski jest również autorem rozdziału poświęconego winom polskim, który wzbogaca polską edycję publikacji.

Lektura kolejnego wydania „Kursu wiedzy o winie” dostarczy czytelnikowi wszelkich narzędzi, niezbędnych do samodzielnego odkrywania najbardziej odpowiadających mu win oraz świadomego delektowania się nimi od święta i na co dzień!

Książka dostępna wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej! Istnieje możliwość personalizacji obwoluty i skomponowania niebanalnego korporacyjnego upominku. Szczegóły:

www.kevin-zraly-kurs.pl.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tekst otwarty nr 27/2020

Sprzedaz‑24.pl 100% praktycznej wiedzy na wyciągnięcie ręki

Jest takie miejsce w Internecie, które warto zarekomendować wszystkim dyrektorom handlowym, menedżerom sprzedaży, handlowcom i pracownikom działów obsługi klienta. Portal, który zbiera w jednym miejscu i udostępnia całą merytoryczną wiedzę, jakiej mogą potrzebować w swojej pracy. Wystarczy jedno kliknięcie!

Czytaj więcej

Team leader w zespole zróżnicowanym wiekowo ‑ jak ułożyć współpracę, by była efektywna?

AS_27_09_e.jpg

Obecny rynek pracy nazwać można pokoleniową mozaiką. Funkcjonują na nim cztery pokolenia, różniące się w obszarach umiejętności, doświadczeń, otwartości na zmiany i nabywania nowych kompetencji, ale również oczekiwań i nastawienia do pracy. Zróżnicowanie to sprawia, że osoby zarządzające zespołami stają przed wieloma wyzwaniami, wymuszającymi na nich podejmowanie działań, które pozwolą na zbudowanie płaszczyzny współpracy dla wszystkich podwładnych, wzajemną wymianę wiedzy i doświadczeń, ale przede wszystkim efektywne współdziałanie mające na celu osiąganie określonych efektów. Jak zatem wypracować odpowiednią pozycję, nastawienie i wsłuchać się w język różnych pokoleń pracowników?

Czytaj więcej

Sztuka i sprzedaż, czyli 5 artystów, którzy mogą być inspiracją dla handlowców

AS_27_06_e.jpg

Sztuka i sprzedaż to dziedziny, które mają ze sobą wiele wspólnego. W obu można być artystą albo tylko rzemieślnikiem. W obu sukces daje ogromną satysfakcję, a żeby go osiągnąć, trzeba swoistego poczucia misji, pasji i celu. Będąc sprzedawcą, warto przyjrzeć się kilku postaciom ze świata sztuki, by przekonać się, jaka była ich (często niełatwa) droga do sukcesu i co można przenieść również do swojej pracy.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama