„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Kevin Zraly o winie mówi i pisze jak nikt wcześniej. To uczyniło go czołowym popularyzatorem kultury wina na świecie. Jego żywy i przystępny sposób przekazywania wiedzy sprawił, że „Kurs wiedzy o winie” stał się w ciągu ostatnich trzydziestu lat nieodzownym i ulubionym podręcznikiem każdego pasjonata win. Na jej kartach autor dokonuje swoistej „demistyfikacji” każdego aspektu rozległej wiedzy o winie: począwszy od odmian winorośli, poprzez techniki winifikacji, różne typy i style win, prawidłowy sposób odczytywania etykiet, aż po tajniki 60-sekundowej degustacji, umożliwiającej prawidłową ocenę smakowanego właśnie wina. Jednocześnie „Kurs wiedzy o winie” to książka zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych miłośników wina.

Począwszy od słynnych win czerwonych z Bordeaux i Kalifornii, a skończywszy na wytyczających nowe szlaki białych winach z Nowej Zelandii i stanu Nowy Jork, książka przynosi dokładne mapki każdego z prezentowanych regionów, malownicze fotografie, obfitość tabel i infografik, wzmianki o ponad 700 winach z całego świata, reprodukcje etykiet (by pomóc nam znaleźć te „właściwe” wina) oraz komentowane degustacje, zamykające każdy z rozdziałów. Smakoszy zainteresują zestawienia najlepszych roczników, jak również krótkie, ale treściwe wskazówki na temat komponowania win z potrawami. Nie zabrakło odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jak również quizów podsumowujących poszczególne rozdziały.

Obecne – zaktualizowane i rozszerzone – wydanie książki zawiera nowe lekcje, opracowane osobno dla Nowej Zelandii, Australii i Południowej Afryki oraz dla win musujących czy wzmacnianych. Redakcja merytoryczna Wojciecha Bońkowskiego, uznanego w Polsce autorytetu winiarskiego, jest gwarantem jakości i fachowości przekładu. Wojciech Bońkowski jest również autorem rozdziału poświęconego winom polskim, który wzbogaca polską edycję publikacji.

Lektura kolejnego wydania „Kursu wiedzy o winie” dostarczy czytelnikowi wszelkich narzędzi, niezbędnych do samodzielnego odkrywania najbardziej odpowiadających mu win oraz świadomego delektowania się nimi od święta i na co dzień!

Książka dostępna wyłącznie w sprzedaży wysyłkowej! Istnieje możliwość personalizacji obwoluty i skomponowania niebanalnego korporacyjnego upominku. Szczegóły:

www.kevin-zraly-kurs.pl.

Dostęp możliwy dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

"No to w drogę!" Handlowiec w delegacji zagranicznej

AS_26_10.jpg

Pieniądze leżą w portfelu klienta, co zatem robisz w biurze, a nie u niego? Takie pytanie zadaje jeden ze znanych mi szefów sprzedaży, kiedy widzi swojego pracownika przy biurku. Jeśli takie pytanie dotyczy również ciebie, a część twoich aktualnych lub potencjalnych kontrahentów jest poza Polską, to warto wiedzieć, jakie masz prawa i obowiązki podczas zagranicznej podróży służbowej.

Czytaj więcej

6 bohaterów książkowych, od których handlowiec może się czegoś nauczyć

AS_26_5.jpg

Czy jako sprzedawcy możemy szukać inspiracji w literaturze niezwiązanej typowo z biznesem? Oczywiście, bo każda książka może nas czegoś nauczyć i pobudzić do refleksji na temat naszej pracy. Jak powiedziała Maria Dąbrowska, możliwość czytania to jeden z największych cudów naszej cywilizacji, dlatego korzystajmy z niego jak najczęściej. Zapraszam do poznania sześciu bohaterów literackich, od których możemy się uczyć rzeczy niezbędnych w naszym fachu.

Czytaj więcej

"Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż"

AS_26_4.2.jpg

Nowe, rozszerzone wydanie książki, uaktualnione zgodnie z najnowszą wiedzą z zakresu sprzedaży i psychologii! Bo przyszłość należy do tych, którzy się uczą, wyciągają wnioski ze swoich porażek i sukcesów, czyli wciąż odrabiają lekcje!

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama