Kiedy i gdzie?
26-28 września 2016 r., Warszawa
Dla kogo?
Dla dyrektorów i menedżerów odpowiedzialnych za szeroko rozumianą obsługę klienta.
Tematyka
Podczas kongresu mowa będzie m.in. o wyzwaniach i możliwościach stojących przed obsługą klienta oraz najnowszych trendach technologicznych wykorzystywanych w Contact Center.
Prelegenci
Podczas kongresu wystąpią eksperci i praktycy z największych polskich firm, m. in. Paweł Tkaczyk i Robert Krool.
Organizator
Nowoczesna Firma SA
Więcej informacji: www.customercongress.pl
Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratęMożesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.