Festiwal Call Center

As Sprzedaży 16/2018 Tekst otwarty
AS_16_03_3.jpg

Uczestnicy Festiwalu dowiedzą się m.in.: w jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem, co jest ważne w procesie szkolenia pracownika oraz dlaczego klienci wolą skontaktować się przez czat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną.

Kiedy i gdzie?

15 maja 2018 r., Warszawa

Dla kogo?

Dla dyrektorów i menedżerów call i contact centers, kierowników działów obsługi klienta, dyrektorów działów komunikacji z klientem.

Tematyka:

Uczestnicy Festiwalu dowiedzą się m.in.: w jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem, co jest ważne w procesie szkolenia pracownika oraz dlaczego klienci wolą skontaktować się przez czat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną.

Organizator:

nf.pl i ccnews.pl

Więcej informacji:
www.festiwalcallcenter.pl

Drukuj

Zobacz również

Archiwum