Slogan reklamowy ma wyręczać handlowców przynajmniej w dwóch aspektach. Po pierwsze – przykuć uwagę klientów i skierować ją na produkt lub usługę. Po drugie – spowodować, że klient sam zainteresuje się firmą i jej ofertą. Czy tak jest w praktyce? I czego ty jako handlowiec możesz nauczyć się z haseł reklamowych? Oto zestaw sloganów reklamowych, z których warto czerpać inspirację w swojej codziennej pracy.

1. Żywiec: „Prawie robi wielką różnicę”

Kampania piwa Żywiec z 2005 roku przyniosła słynne hasło „Prawie jak...”. Cytowała je cała Polska, weszło ono na stałe do języka polskiego. Czy to przypadek, że w tym samym roku Żywiec został Najlepszą Polską Marką Piwa i był najczęściej wybieranym przez konsumentów piwem? Na pewno złożyło się na to wiele czynników, ale dobra kampania reklamowa zdecydowanie w tym pomogła. Stworzone wówczas hasło pokazuje ciekawą postawę, jaką warto wdrożyć w swojej pracy. Mianowicie wiarę i pewność swojego produktu. Chociaż na rynku panuje duża konkurencja, wiele podobnych firm, produktów czy usług rywalizuje ze sobą, to jednak nie ma drugiej takiej firmy, a już na pewno drugiego takiego handlowca jak ty. Buduj w ten sposób swoją wartość, a klienci na pewno to wyczują i docenią.

2. Apart: „Z miłości do piękna”

Za pomocą tego krótkiego i prostego hasła firma Apart wskazuje powód, z jakiego powstała i tworzy nowe produkty. Tego typu komunikat pomaga w kontakcie z klientem, np. kiedy ma on wątpliwości dotyczące ceny. Mając w sobie wiarę w to, co sprzedajesz i wiedząc, dlaczego twoje produkty powstają, nie powinieneś mieć problemu z powiedzeniem: „Rozumiem, że cena nie jest najniższa, ale to jest Apart”. Kiedy przywołasz na myśl dobrze zaprojektowaną kampanię reklamową, eleganckie punkty sprzedaży oraz kulturalnych sprzedawców, wszystko jest spójne i warte każdej ceny, prawda?

Pozostałe 70% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu
Ulubione Drukuj

Zobacz również

Team lider: czy członkowie zespołu muszą się lubić?

AS_30_6.jpg

Kiedyś usłyszałem taką maksymę: „pracownicy nie muszą się lubić, oni mają ze sobą dobrze współpracować”. Tylko czy zespół może być efektywny, kiedy relacje między jego członkami są cały czas napięte, a spotkania nie należą do przyjemności? Wszystko zależy od kilku czynników, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych, zatem przyjrzyjmy się im i spróbujmy odpowiedzieć na tytułowe pytanie.

Czytaj więcej

"Sztuka błyskawicznej koncentracji. Mistrzostwo w zarządzaniu uwagą" ‑ Damon Zahariades

AS_30_4.4.jpg

Nie radzisz sobie z terminami, masz słabe wyniki, twoja wydajność spada. Odkładasz zadania na potem, by zająć się smartfonem, Facebookiem, Instagramem lub śnieniem na jawie. Jeśli już uda ci się skupić na pracy, wystarczy jeden SMS czy e-mail, aby natychmiast stracić zainteresowanie obowiązkami.

Czytaj więcej

"QBQ! Pytania trafiające w sedno. Osobista odpowiedzialność w pracy i w życiu prywatnym" ‑ John G. Miller

AS_30_4.3.jpg

Dlaczego nie może być jak wcześniej? Kto tym razem nawalił? Kiedy wreszcie oni poważnie nas potraktują? Kiedy w końcu ktoś mnie przeszkoli? Może zadajesz takie lub podobne pytania, a już na pewno wciąż słyszysz je u innych.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama