Slogan reklamowy ma wyręczać handlowców przynajmniej w dwóch aspektach. Po pierwsze – przykuć uwagę klientów i skierować ją na produkt lub usługę. Po drugie – spowodować, że klient sam zainteresuje się firmą i jej ofertą. Czy tak jest w praktyce? I czego ty jako handlowiec możesz nauczyć się z haseł reklamowych? Oto zestaw sloganów reklamowych, z których warto czerpać inspirację w swojej codziennej pracy.

1. Żywiec: „Prawie robi wielką różnicę”

Kampania piwa Żywiec z 2005 roku przyniosła słynne hasło „Prawie jak...”. Cytowała je cała Polska, weszło ono na stałe do języka polskiego. Czy to przypadek, że w tym samym roku Żywiec został Najlepszą Polską Marką Piwa i był najczęściej wybieranym przez konsumentów piwem? Na pewno złożyło się na to wiele czynników, ale dobra kampania reklamowa zdecydowanie w tym pomogła. Stworzone wówczas hasło pokazuje ciekawą postawę, jaką warto wdrożyć w swojej pracy. Mianowicie wiarę i pewność swojego produktu. Chociaż na rynku panuje duża konkurencja, wiele podobnych firm, produktów czy usług rywalizuje ze sobą, to jednak nie ma drugiej takiej firmy, a już na pewno drugiego takiego handlowca jak ty. Buduj w ten sposób swoją wartość, a klienci na pewno to wyczują i docenią.

2. Apart: „Z miłości do piękna”

Za pomocą tego krótkiego i prostego hasła firma Apart wskazuje powód, z jakiego powstała i tworzy nowe produkty. Tego typu komunikat pomaga w kontakcie z klientem, np. kiedy ma on wątpliwości dotyczące ceny. Mając w sobie wiarę w to, co sprzedajesz i wiedząc, dlaczego twoje produkty powstają, nie powinieneś mieć problemu z powiedzeniem: „Rozumiem, że cena nie jest najniższa, ale to jest Apart”. Kiedy przywołasz na myśl dobrze zaprojektowaną kampanię reklamową, eleganckie punkty sprzedaży oraz kulturalnych sprzedawców, wszystko jest spójne i warte każdej ceny, prawda?

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription
Ulubione Print

Also check

On-line only no. 22/2019

#ZgrupowanieAsówSprzedaży2019 – podsumowanie

ASy_1.jpg

Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży za nami. To były dwa dni intensywnych treningów sprzedażowych – od budowania marki osobistej, przez zarządzanie lejkiem, po dostarczenie klientom unikalnych doświadczeń w procesie sprzedaży.

Read more

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Kompas_4.2.jpg

To przewodnik, który powstał z myślą o firmach, agencjach, freelancerach i osobach oferujących usługi klientom indywidualnym. Krok po kroku, rozdział po rozdziale, przygotowuje czytelnika do współpracy z klientami premium z Polski oraz z zagranicy.

Read more

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Kompas_4.1.jpg

Jakich kompetencji będzie potrzebował handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na zmieniającym się rynku? Czy obecnie handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Książka Arkadiusza Bednarskiego i Kingi Religi jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama