Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki.

Nie dziwi cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej – zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie – kup tę książkę!

Zobacz również

5 cech złego team lidera

AS_28_9.jpg

Każdy z nas spotkał się w swoim zawodowym życiu zarówno z dobrym, jak i złym przywództwem. Niestety, często zdarza się, że dominuje ten drugi, co ma swoje konsekwencje nie tylko dla atmosfery panującej w pracy, ale przede wszystkim dla nastawienia pracowników do wykonywanych zadań, ich produktywności i zaangażowania. To przekłada się na zwiększone koszty, jakie musi ponieść organizacja. Mogą one być związane zarówno z samymi efektami pracy zatrudnionych, jak i ze wzmożoną rotacją kadry. Pracownicy w większości nie odchodzą bowiem od organizacji, ale od złych przełożonych. Jak zatem stwierdzić, czy ktoś ma dobre czy złe umiejętności przywódcze? Jakie cechy znajdują się na szczycie listy najmniej pożądanych u team lidera?

Czytaj więcej

6 zwierząt, które z powodzeniem realizowałyby targety sprzedażowe

AS_28_6.jpg

Chyba każdy choć raz w życiu usłyszał sformułowanie: „takie jest prawo dżungli – wygrywa najsilniejszy”. Niemal każdy z nas miał też wątpliwą przyjemność doświadczyć sytuacji, jaką jest przegranie walki o klienta z silniejszym od siebie zawodnikiem. Proces sprzedaży i środowisko handlowców można porównać do świata dzikich zwierząt, w którym wygrywa osobnik wykazujący się siłą, sprytem, zwinnością, czujnością czy odwagą. Obserwacja których gatunków może się okazać szczególnie przydatna dla sprzedawców?

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 28/2020

„Kreatywne rytuały przydatne w pracy” ‑ Kursat Ozenc, Margaret Hagan

AS_28_5.2.jpg

Rytuały to niezwykle skuteczne narzędzia. To niestandardowe praktyki, które mogą zmienić kulturę organizacyjną. W przeciwieństwie do sformalizowanych, odgórnych wytycznych mających poprawić jakość pracy, zmieniają i udoskonalają sposób pracy poprzez inicjatywy oddolne.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama