Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie

As Sprzedaży 21/2019 Tekst otwarty
AS_21_3.2.jpg

Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu! Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia ciebie i twoje usługi. Sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — twoich idealnych klientów. Między innymi dlatego warto sięgnąć po książkę Anny Piwowarskiej.

Książka „Autentyczność przyciąga” to praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Autorka prezentuje w niej przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie – pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 r. i trafiło na listy bestsellerów marketingowych, ale przede wszystkim skłoniło setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności – w biznesie i w życiu. Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Drukuj

Zobacz również

Archiwum