Budowanie marki na autentycznym przekazie to wciąż rewolucja w podejściu do biznesu! Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz. Wyróżnia ciebie i twoje usługi. Sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Dzięki temu możesz docierać do właściwych osób — twoich idealnych klientów. Między innymi dlatego warto sięgnąć po książkę Anny Piwowarskiej.

Książka „Autentyczność przyciąga” to praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń oraz pytań, które warto sobie postawić. Autorka prezentuje w niej przykłady osób, które zaczęły budować swoją działalność na szczerym przekazie – pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne.

Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2015 r. i trafiło na listy bestsellerów marketingowych, ale przede wszystkim skłoniło setki osób do przyglądania się sobie, zadawania sobie ważnych pytań i szukania własnej drogi do autentyczności – w biznesie i w życiu. Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o 40 inspirujących ćwiczeń.

Also check

On-line only no. 22/2019

#ZgrupowanieAsówSprzedaży2019 – podsumowanie

ASy_1.jpg

Kolejne Zgrupowanie Asów Sprzedaży za nami. To były dwa dni intensywnych treningów sprzedażowych – od budowania marki osobistej, przez zarządzanie lejkiem, po dostarczenie klientom unikalnych doświadczeń w procesie sprzedaży.

Read more

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług

Kompas_4.2.jpg

To przewodnik, który powstał z myślą o firmach, agencjach, freelancerach i osobach oferujących usługi klientom indywidualnym. Krok po kroku, rozdział po rozdziale, przygotowuje czytelnika do współpracy z klientami premium z Polski oraz z zagranicy.

Read more

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

Kompas_4.1.jpg

Jakich kompetencji będzie potrzebował handlowiec, aby skutecznie funkcjonować na zmieniającym się rynku? Czy obecnie handlowiec może działać efektywnie bez wiedzy i umiejętności z dziedziny marketingu? A jeżeli ich potrzebuje, to jakich i jak szerokich? Książka Arkadiusza Bednarskiego i Kingi Religi jest próbą znalezienia odpowiedzi na te pytania.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama