Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski „Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji”

As Sprzedaży 20/2019 Tekst otwarty
AS_20_03.1.jpg

Powszechnie wiadomo, że praca w sprzedaży wymaga ogromnego zaangażowania i predyspozycji, które nie każdy ma. Trzeba pogodzić szeroką wiedzę o oferowanym produkcie i rynku z umiejętnościami dobrego psychologa. Niełatwa to sprawa, lecz z pomocą przychodzą Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski oraz ich audiobook – „Zawód: handlowiec”.

O czym wiedzieć powinien każdy sprzedawca? Przede wszystkim o tym, że klienci nie kupują jedynie produktu. Klienci kupują handlowca – dlatego tak istotne jest nawiązanie pozytywnej, trwałej relacji. Budowanie zaufania to ciężka praca, a pierwszym krokiem powinno być uzmysłowienie sobie, jakich zachowań względem klienta powinniśmy unikać i czym możemy go do siebie zniechęcić. Negatywne informacje rozchodzą się w mgnieniu oka – jedną gafą możemy więc wyrobić sobie nieciekawą opinię na całym rynku.

Zmorą w budowaniu pozytywnych relacji bywają tak zwani trudni klienci – osoby agresywne i skłonne do krytyki lub bierne, niezdecydowane i z zasady nieufne. Każda z takich osób wymaga dużych pokładów cierpliwości oraz specyficznej techniki prowadzenia negocjacji, tak by klient pozbył się wątpliwości i poczuł komfortowo.

Warto wysłuchać porad doświadczonych, wieloletnich sprzedawców, aby doszlifować swoje kompetencje i osiągać wyższe wyniki. Autorzy wskazują konkretne przykłady tego, czego klienci nie lubią i szczegółowo wyjaśniają, jaka jest typologia ich zachowań. Doradzą, jak prowadzić skuteczne negocjacje i w jakim stylu to robić, jak przygotować się do publicznych wystąpień i fachowego przedstawiania swojego produktu oraz wyjaśnią, jak rozwiązać wszystkie trudne sytuacje i konflikty w procesie sprzedażowym.

Fragment audiobooka do odsłuchania na naszej stronie WWW – szczegóły na str. 80.

Uwaga!

Rabat 10 zł dla czytelników „Asa Sprzedaży” na zakup audiobooka w księgarni www.ebookpoint.pl. Kod zniżkowy: ASSPRZEDAZY.
Drukuj

Zobacz również

Archiwum