Kiedy i gdzie? 
22–23 listopada 2018 r., Warszawa

Dla kogo?
Dla menedżerów sprzedaży i marketingu różnych szczebli.

5. Forum Szefów Sprzedaży: 5 kroków do zwycięstwa w bitwie o współczesnego klienta

Tematyka:
W programie m.in.: czego sprzedawcy nie wiedzą o swoich klientach i czego klienci oczekują od sprzedawców przyszłości; jak stworzyć zespół wsparcia sprzedaży, kto powinien nim dowodzić i jak efektywnie wdrożyć podział obowiązków; jak zrekrutować „żołnierza przyszłości”, który zostanie w naszym sprzedażowym oddziale na długo i przyniesie wymierne korzyści; jak optymalizować politykę cenową w sektorze B2B; jak znaleźć idealny model dystrybucji dla swoich potrzeb oraz dystrybutora, który pomoże go zrealizować.

Dodatkowo podczas Forum zostaną przedstawione wyniki autorskiego badania środowiska sprzedażowego, przeprowadzonego przez magazyn „Szef Sprzedaży” we współpracy z Infoteam-Consulting AG, Livespace i Grupą IQS.

W programie przewidziano również debatę, która odbędzie się pod hasłem „Kto lepiej sprawdzi się we współczesnym dziale sprzedaży – sprzedawca – «uniwersalny żołnierz» czy «agent do zadań specjalnych»?”.

Prelegenci:
Wśród prelegentów m.in. Lech Dworaczyński, Tomasz Kalko i Grzegorz Furtak.

Organizator:
„Szef Sprzedaży”

Więcej informacji:
www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl.

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Szkoła systemowa ‑ rozwiń siebie i swoją firmę

Grupa Profesja w ramach projektu ponadnarodowego „Systemowa Szkoła” opracowała nowatorskie rozwiązanie – platformę z materiałami do edukacji zdalnej przedsiębiorców w zakresie podniesienia poziomu swoich kompetencji w obszarze zarządzania rozwojem firmy.

Czytaj więcej

"Wystąpienia publiczne. 4‑godzinna sesja coachingowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia", Robert Kozak

"Wystąpienia publiczne. 4-godzinna sesja coachingowa, która przygotuje Cię do każdego wystąpienia", Robert Kozak

Jak przygotować wystąpienie, które trafi do serc i umysłów odbiorców oraz – co ważne – zostanie zrozumiane i zapamiętane? Jak sobie poradzić ze stresem? Na co zwrócić uwagę podczas przygotowywania się? Jak mówić inspirująco, ale w swoim własnym, indywidualnym stylu?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama