Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak – korzystając z konkretnych metod i danych – stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości handlowców; jak w prosty, a zarazem skuteczny sposób zarządzać ryzykiem w sprzedaży oraz kontrolować realizację planu przez poszczególnych sprzedawców; jak spośród wielu dostępnych środków motywacyjnych dobrać te, które rzeczywiście zadziałają w konkretnym zespole; jak zmniejszyć rotację w zespole handlowców i zatrzymać najlepszych sprzedawców.

Kiedy i gdzie?

23–24 listopada 2017 r., Warszawa

Dla kogo?

Dla menedżerów sprzedaży i marketingu różnych szczebli.

Tematyka:

Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak – korzystając z konkretnych metod i danych – stworzyć plan sprzedaży, który pogodzi cele zarządu i realne możliwości handlowców; jak w prosty, a zarazem skuteczny sposób zarządzać ryzykiem w sprzedaży oraz kontrolować realizację planu przez poszczególnych sprzedawców; jak spośród wielu dostępnych środków motywacyjnych dobrać te, które rzeczywiście zadziałają w konkretnym zespole; jak zmniejszyć rotację w zespole handlowców i zatrzymać najlepszych sprzedawców.

Organizator:

„Szef Sprzedaży”

Więcej informacji:

www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl

Zobacz również

"Kurs wiedzy o winie" ‑ legendarna książka znów w sprzedaży!

AS_26_25.jpg

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Czytaj więcej

"No to w drogę!" Handlowiec w delegacji zagranicznej

AS_26_10.jpg

Pieniądze leżą w portfelu klienta, co zatem robisz w biurze, a nie u niego? Takie pytanie zadaje jeden ze znanych mi szefów sprzedaży, kiedy widzi swojego pracownika przy biurku. Jeśli takie pytanie dotyczy również ciebie, a część twoich aktualnych lub potencjalnych kontrahentów jest poza Polską, to warto wiedzieć, jakie masz prawa i obowiązki podczas zagranicznej podróży służbowej.

Czytaj więcej

6 bohaterów książkowych, od których handlowiec może się czegoś nauczyć

AS_26_5.jpg

Czy jako sprzedawcy możemy szukać inspiracji w literaturze niezwiązanej typowo z biznesem? Oczywiście, bo każda książka może nas czegoś nauczyć i pobudzić do refleksji na temat naszej pracy. Jak powiedziała Maria Dąbrowska, możliwość czytania to jeden z największych cudów naszej cywilizacji, dlatego korzystajmy z niego jak najczęściej. Zapraszam do poznania sześciu bohaterów literackich, od których możemy się uczyć rzeczy niezbędnych w naszym fachu.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama