„100 taktycznych zasad sprzedaży” to połączenie ogromnego doświadczenia autora z praktyką biznesową. Mocna, nieprzegadana i zaskakująca wiedza o sprzedaży w pigułce. Praktyczne porady, skuteczne taktyki i zasady do wdrożenia od zaraz dla ludzi, którzy chcą w życiu dojść dalej i osiągnąć więcej niż przeciętny zjadacz chleba.

Publikacja to zbiór ponad 10 lat doświadczeń autora w biznesie i sprzedaży, wniosków z niemal 30 000 rozmów przeprowadzonych z klientami, poniesionych porażek i osiągniętych sukcesów. To historia o tym, jak zwykły chłopak stał się właścicielem kilku biznesów oraz skutecznym przedsiębiorcą, trenerem i mówcą. Co ważne, jest to opowieść o kreowaniu własnego szczęścia. Autor uczy, jak w praktyce wykorzystać wiedzę teoretyczną, zdobytą z setek książek, audiobooków, szkoleń, konferencji i seminariów.

Zobacz również

"Kurs wiedzy o winie" ‑ legendarna książka znów w sprzedaży!

AS_26_25.jpg

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to legendarny podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący miłośnicy tego trunku, jak i prawdziwi eksperci. Do dziś jest to najlepiej sprzedająca się książka poświęcona tematyce wina (ponad trzy miliony sprzedanych egzemplarzy!). Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie. Książka będzie doskonałym prezentem dla kontrahentów i współpracowników.

Czytaj więcej

"No to w drogę!" Handlowiec w delegacji zagranicznej

AS_26_10.jpg

Pieniądze leżą w portfelu klienta, co zatem robisz w biurze, a nie u niego? Takie pytanie zadaje jeden ze znanych mi szefów sprzedaży, kiedy widzi swojego pracownika przy biurku. Jeśli takie pytanie dotyczy również ciebie, a część twoich aktualnych lub potencjalnych kontrahentów jest poza Polską, to warto wiedzieć, jakie masz prawa i obowiązki podczas zagranicznej podróży służbowej.

Czytaj więcej

6 bohaterów książkowych, od których handlowiec może się czegoś nauczyć

AS_26_5.jpg

Czy jako sprzedawcy możemy szukać inspiracji w literaturze niezwiązanej typowo z biznesem? Oczywiście, bo każda książka może nas czegoś nauczyć i pobudzić do refleksji na temat naszej pracy. Jak powiedziała Maria Dąbrowska, możliwość czytania to jeden z największych cudów naszej cywilizacji, dlatego korzystajmy z niego jak najczęściej. Zapraszam do poznania sześciu bohaterów literackich, od których możemy się uczyć rzeczy niezbędnych w naszym fachu.

Czytaj więcej

Numer bieżący

Przejdź do

Partnerzy

Reklama