Sprzedając klientowi jeden produkt, bądź przewidujący, staraj się wyprzedzić jego potrzeby. Stosuj cross-selling, tj. uświadom klientowi czego potrzebuje i miej to dla niego w pełnej wersji. Dodawaj kolejne elementy, gdy klient ma już otwarty portfel.
Wszyscy jesteśmy klientami, korzystamy z wielu usług, kupujemy tysiące produktów. Kupujemy je tradycyjnie, albo w sieci. Co łączy wszystkie miejsca zakupów? Często, gdy już dokonamy wyboru i złożymy zamówienie, pojawia się informacja o dodatkowym, uzupełniającym to, co kupiliśmy, produkcie. Od razu na myśl przychodzi słynne: A może frytki do tego? – słyszane zawsze w McDonald’s. To jedno proste pytanie to nic innego, jak zastosowanie w praktyce strategii sprzedażowej zwanej cross-selingiem, czyli sprzedażą krzyżową. tę książkę, kupili także… (i tu pojawia się lista pozycji o podobnej tematyce). Dlaczego tak się dzieje? Bo technika sprzedaży krzyżowej to jeden z najtańszych i najbardziej skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży.
Pozostałe 86% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.
Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.
Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu