As Sprzedaży 1/2015 (listopad-grudzień)

As Sprzedaży nr 1/2015 - Negocjacje handlowe

Negocjacje handlowe

Z ogromną radością oddaję w Wasze ręce pierwszy numer czasopisma „As Sprzedaży”. Naszym celem jest wspieranie handlowców, przedstawicieli handlowych, doradców klienta, telemarketerów – jednym słowem tych wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą, chcą doskonalić swoje umiejętności i osiągać coraz lepsze wyniki.

Nie każdy ma szansę odnieść sukces w roli handlowca. Jednak dobra wiadomość – jak twierdzi Marek Wiśniewski, redaktor naczelny DrSprzedaz.pl, jest taka, że sprzedawcę osiągającego słabe wyniki dzieli często bardzo niewiele od tego, który sprzedaje na dobrym poziomie. Najczęściej wystarczy udoskonalić jeden lub dwa elementy, aby sprzedaż szła lepiej. W magazynie znajdziecie narzędzia, materiały i wskazówki, które pozwolą Wam skutecznie docierać do osób decyzyjnych, przełamywać obiekcje klientów i skutecznie finalizować rozmowy sprzedażowe.

Kluczem do powodzenia podczas negocjacji jest dobre przygotowanie. Jego brak prowadzi do eskalacji emocji i ustaleń, które nie zadowalają żadnej ze stron. Wskazówki i narzędzia, które znajdziecie w bieżącym numerze pozwolą Wam uniknąć błędów podczas negocjacji i tak je poprowadzić, aby ich finał był zarówno dla Was, jak i dla klienta satysfakcjonujący.

Będzie nam miło, jeżeli zechcecie się podzielić z nami swoimi sugestiami dotyczącymi zawartości tego i kolejnych numerów.

Pobranie wydania w formie pliku PDF możliwe dla zalogowanych użytkowników serwisu. Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup PDF

Artykuły

nr 1/2015

Negocjacje handlowe – jak przygotować się do rozmowy z klientem, aby odnieść sukces

Większość z nas sądzi, że negocjacje handlowe to proces, który zaczyna się w momencie, kiedy podajemy cenę. Tak naprawdę jednak negocjowanie zaczyna się o wiele wcześniej, ponieważ jego najważniejszym etapem jest przygotowanie. Działa tutaj sprawdzona zasada 4xP, czyli: Pominięcie Przygotowania Przesądza o Porażce.

Czytaj więcej
nr 1/2015

Dobre relacje kluczem do sukcesu – 10 przykładów, w jaki sposób budować dobre relacje z klientem

Od relacji z klientem zależy nie tylko efekt pojedynczego spotkania handlowego, ale przede wszystkim długofalowa współpraca. Nie warto jednak budować ich za wszelką cenę, bo może to przynieść więcej strat niż korzyści. Jak więc tworzyć takie więzi z klientem, które przełożą się na sprzedaż?

Czytaj więcej
nr 1/2015

Kto pyta nie błądzi – jak zadawać pytania klientom, aby poznać ich potrzeby i rzeczywiste motywy zakupu

Zadanie wydaje się proste: masz tak rozmawiać z klientem, aby na koniec kupił to, co sprzedajesz. Niestety, w rzeczywistości nie jest to wcale takie łatwe: klienci często ukrywają swoje prawdziwe motywy i wykorzystują zdobyte od Ciebie informacje, aby uzyskać lepsze warunki u swojego dostawcy. Jak zadawać pytania klientom, aby poznać ich potrzeby i rzeczywiste motywy zakupu?

Czytaj więcej
nr 1/2015

Prezentacja na medal – jak przygotować prezentację sprzedażową dla klienta, aby go zainteresować

Prezentacja sprzedażowa może być rozumiana jako narzędzie, którego używa handlowiec podczas rozmowy, ale także szerzej – jako pewien zestaw kroków w sprzedaży i sposób prowadzenia rozmowy handlowej. Ujęcie prezentowane w artykule łączy te dwie perspektywy.

Czytaj więcej
Tylko on-line nr 1/2015

Skuteczne negocjacje handlowe

Często nieprzygotowanie się do negocjacji prowadzi do eskalacji emocji w czasie rozmów, a co za tym idzie, do ustalenia warunków niesatysfakcjonujących żadną ze stron lub wręcz do zerwania rozmów.

Czytaj więcej
nr 1/2015

Jak się targować z trudnym graczem – kurs negocjacji

W wyniku negocjacji zazwyczaj silniejszy wygrywa, a słabszy przegrywa. Czy możliwe jest, by negocjacje prowadziły do satysfakcjonującego obie strony rozwiązania i w rezultacie wygrali je wszyscy? Według definicji Fischera i Ury’ego „negocjacje to dwustronny proces komunikowania się, którego celem jest osiągnięcie porozumienia w sytuacji, gdy zaangażowane strony związane są pewnymi interesami, z których...

Czytaj więcej
Tekst otwarty nr 1/2015

Koniec ery zimnych telefonów

W dobie niezliczonej liczby bombardujących nas z każdej strony reklam oraz powszechnie dostępnego Internetu – ilość informacji, którą jesteśmy zasypywani, jest dla nas coraz większym obciążeniem. Powoduje to, że umiejętność zainteresowania sobą i swoją ofertą w rozmowie telefonicznej to zadanie trudne do wykonania.

Czytaj więcej
nr 1/2015

CRM w pracy handlowca

Najczęściej wymienianymi korzyściami z systemu CRM są: wzrost zysków, sprawna obsługa i pogłębione relacje z klientami, targetowany marketing, dostępność informacji, bezpieczeństwo danych, większa efektywność pracy, lepsza komunikacja i oszczędność czasu. To wszystko prawda, efekt zależy wyłącznie od tego, jak używany jest system.

Czytaj więcej
nr 1/2015

Od krakowskiego targu do pustego portfela – 5 technik, które sprawdzą się w negocjacjach handlowych

Znajomość technik negocjacyjnych ułatwia osiąganie zakładanych celów. Przydaje się także w celu przeciwdziałania skutkom ich stosowania przez przeciwnika. W potocznym rozumieniu negocjacje kojarzą nam się z rywalizacją, walką o swoje cele, o uzyskanie jak najlepszych warunków.

Czytaj więcej
nr 1/2015

Gdy klient narzeka na cenę

Gdyby wyłącznie wartość towaru decydowała o zakupie, wówczas na Allegro wszystkie oferty danego przedmiotu miałyby jedną – najniższą z możliwych – cenę. Tak się oczywiście nie dzieje, jednak wielu z nas obawia się stwierdzenia „To jest za drogie” ze strony klienta. W jaki sposób wybrnąć z takiej sytuacji?

Czytaj więcej

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.