Autorzy książki pokazują konkretne procesy stosowane przez firmy do identyfikacji i wspierania talentów – procesy, których znajomość może znacząco przyspieszyć rozwój kariery. Wskazują pięć kompetencji, które musi posiąść każdy lider, jeśli pragnie wspinać się po korporacyjnej drabinie, a także doradzają, jak prawidłowo przygotować się do testów, ankiet i badań symulacyjnych stosowanych podczas procesów identyfikowania ludzi najlepiej nadających się na stanowiska przywódcze.

„Awans gwarantowany. Daj się zauważyć i rozwijaj swoją karierę”, J. A. Conger, A.H. Church

Potencjał przywódczy to klucz do awansów i najwyższych szczebli hierarchii organizacyjnej. Większość firm trzyma jednak listy swoich największych talentów w ścisłej tajemnicy. Jeszcze ściślej strzeże się informacji dotyczących procesów oceniania wykorzystywanych do typowania przyszłych liderów. Zastanawiasz się nad tym, co musisz zrobić, aby piąć się w górę po szczeblach kariery? Na co będzie zwracać uwagę szef, oceniając twój potencjał? Niniejsza książka uchyla rąbka tajemnicy i podpowiada, jak obrać i utrzymać właściwy kurs – jak podążać ścieżką szybkiej kariery.

Jay Conger i Allan Church, eksperci w dziedzinie rozwoju kompetencji przywódczych, odwołują się do wyników licznych badań i swoich wieloletnich doświadczeń. Prezentują pięć kluczowych umiejętności, które odróżniają ludzi o dużym potencjale od wszystkich innych. Swoje rady dotyczące praktyki i doskonalenia się w każdym z tych kluczowych obszarów ilustrują licznymi przykładami – dotyczącymi zarówno doświadczeń ludzi, którzy właśnie otrzymali swój pierwszy awans, jak i tych, którym niewiele już brakuje do objęcia najwyższych stanowisk w firmie.

Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

Prawne aspekty akcji promocyjnych

Prawne aspekty akcji promocyjnych
  • Jakie są najważniejsze formy akcji promocyjnych oraz cechy każdej z nich?
  • Która akcja promocyjna może być przeprowadzana w formie przyrzeczenia publicznego, a która w formie umowy?
  • Czym jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych?
Czytaj więcej
Tylko on-line nr 42-43/2022

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."

"Szefie, stresuje mnie moja praca..."
  • Których pięć kluczowych elementów, według badań Instytutu Gallupa, decyduje o zadowoleniu z życia i pracy?
  • Kiedy stres w pracy staje się groźny?
  • Czy i w jaki sposób szef powinien reagować, gdy pracownicy skarżą się na wysoki poziom stresu w pracy?
Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.