Psycholog, arteterapeutka, trenerka. Od ponad 8 lat ściśle związana ze sprzedażą. Prowadziła projekty w zakresie sprzedaży telefonicznej, m.in: telekomunikacja, finanse i windykacja. Od 2010 r. zajmuje się prowadzeniem szkoleń i warsztatów z zakresu technik sprzedaży oraz efektywnego przyswajania wiedzy, jak również kompetencji interpersonalnych. Przez ponad 4 lata sprawowała opiekę nad trenerami wewnętrznymi, wdrażając ich na stanowiska pracy w Contact Center One. Obecnie pracuje jako trenerka w Programie Edukacyjnym w Europejskim Instytucie Edukacji Engram.
Artykuły
- Neutralizacja obiekcji wg modelu URD nr 20/2019
- (Nie)etyczna sprzedaż (nie) popłaca Tylko on-line nr 21/2019
- Technika poznawania potrzeb klienta Tylko on-line nr 23/2019
- Kaizen w pracy handlowca nr 24/2019
- Bo w tym cały jest ambaras, by nie dawać wszystkiego naraz! nr 25/2019
- Klucz do klienta – słowa klucze w rozmowie sprzedażowej nr 27/2020
- 6 zwierząt, które z powodzeniem realizowałyby targety sprzedażowe nr 28/2020
- Jak zarządzać percepcją klienta? Tylko on-line nr 29/2020
- Emocjonalne BHP, czyli jak pracować i nie dać się zwariować nr 31/2020
- Do czego sprzedażowe kompetencje mogą nam się przydać poza pracą? Tylko on-line nr 33/2021
Toolbox
-
Słowa klucze przyciągające uwagę klienta
nr 34/2021Doskonalenie zawodowe -
Checklista: Czy to już moment na zmianę pracy?
nr 31/2020Doskonalenie zawodowe -
Plan działań mających na celu zarządzanie percepcją klienta
nr 29/2020Formularze -
Słowa-klucze w rozmowie handlowej
nr 27/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Stopniowanie oferty – przykład zastosowania techniki
nr 25/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Zestaw ćwiczeń: Badanie potrzeb klienta
nr 23/2019Doskonalenie zawodowe -
Zestaw ćwiczeń: Neutralizacja obiekcji wg modelu URD
nr 20/2019Doskonalenie zawodowe