Właścicielka 4change akademii biznesu, entuzjastka zmian oraz wychodzenia poza swoją strefę komfortu. Trener praktyk w obszarze kompetencji miękkich i konsultant w zakresie sprzedaży, obsługi klienta oraz zarządzania sprzedażą. Ponad 13 lat doświadczenia w sprzedaży, m.in. usług HR, pozwala jej świadomie realizować zmiany w organizacjach i inspirować innych do doskonalenia.
Artykuły
- Analiza ryzyka portfela obsługiwanych klientów nr 13/2017
- Z kim warto trzymać? nr 14/2018
- Zaskakujące sytuacje podczas spotkań handlowych nr 15/2018
- Strategia życia z produktem, czyli jak marketing może pomagać w sprzedaży nr 17/2018
- 4 wskazówki, jak być dobrym team liderem nr 20/2019
Toolbox
-
Praca z produktem na etapie wprowadzania na rynek
nr 17/2018Oferty i prezentacje -
Nietypowe sytuacje z klientami
nr 15/2018Doskonalenie zawodowe -
Arkusz oceny klienta pod względem jakości współpracy
nr 14/2018Formularze -
Analiza portfela obsługiwanych klientów
nr 13/2017Formularze -
Finalizacja sprzedaży
nr 13/2017Skrypty rozmów i scenariusze