Konsultant rozwoju organizacji. Założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji specjalizującej się w rozwoju organizacji. Sprzedażą zajmuje się od 15 lat, m.in. w branżach motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, szkoleniowej. Autor książek Budowanie zaangażowania pracowników, Efektywny system pracy oraz Skuteczna sprzedaż. Model, który zwiększy Twoje zyski. Pomaga firmom budować zaangażowanie pracowników.
Artykuły
- Jak nie wypaść z gry, czyli radzenie sobie z emocjonalnym klientem nr 8/2017
- Zarządzanie bazą klientów nr 9/2017
- Fakty mówią, historie sprzedają nr 13/2017
- 7 patentów na przekonanie klienta do zakupu nr 15/2018
- Follow-up, czyli jak zwiększyć szansę na sprzedaż nr 16/2018
- Bliskie spotkania trzeciego stopnia z klientem hybrydowym Tylko on-line nr 19/2018
- Savoir-vivre w sprzedaży: Dzwonię do Pani/Pana w bardzo nietypowej sprawie... nr 20/2019
- 9 zasad, dzięki którym twój cross- i up-selling będą skuteczniejsze nr 22/2019
- Efektywność w pracy handlowca nr 23/2019
- Multizadaniowość czy multiproblem? Tylko on-line nr 26/2020
- Ambiwertyzm - recepta na sprzedażowy sukces? nr 28/2020
Toolbox
-
Najczestsze błędy w zarządzaniu bazą klientów
nr 25/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Checklista: Rzeczy, których należy unikać w sprzedaży telefonicznej
nr 20/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Najczęstsze błędy w zarządzaniu bazą klientów
nr 17/2018Formularze -
Follow up po spotkaniu
nr 16/2018Oferty i prezentacje -
Zastosowanie modelu POWER
nr 15/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Aktywna sprzedaż PRO SELL TOOLS
nr 9/2017Formularze -
Odpowiadanie na emocjonalne zastrzeżenia klientów
nr 8/2017Formularze