Artykuły
- Skuteczna prezentacja produktowa Tylko on-line nr 19/2018
- Wideosprzedaż Tylko on-line nr 21/2019
- Jak nie opowiadać historii nr 25/2019
- Marketing dla handlowca: eventy branżowe Tylko on-line nr 26/2020
- Savoir-vivre w sprzedaży: „Zapraszam na nasze stoisko!” nr 28/2020
- Szkolenia online - jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto nr 29/2020
- Haki na uwagę klienta nr 30/2020
- Team lider: Jak sprawiedliwie traktować współpracowników? nr 31/2020
- Jak powstrzymać negatywne emocje w nerwowej sytuacji? nr 32/2021
- Team lider: zarządzanie przez cele nr 33/2021
- Savoir-vivre w sprzedaży: powitania i pożegnania nr 34/2021
- Team lider: jak reagować na manipulacje ze strony członków zespołu nr 36/2021
- Jak sobie radzić z emocjami i niepewnością w trudnym czasie? nr 40/2022
- Jak wybierać talenty do zespołu sprzedażowego? nr 5-6/2023
Toolbox
-
Zasady powitania i pożegnania z klientem
nr 34/2021Doskonalenie zawodowe -
Technika trzech kolumn - ćwiczenie
nr 32/2021Doskonalenie zawodowe -
Arkusz przygotowania do rozmowy telefonicznej z klientem
nr 30/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Jak zrobić dobre wrażenie na potencjalnych klientach podczas wydarzeń branżowych?
nr 28/2020Doskonalenie zawodowe -
Różnice pokoleniowe w postrzeganiu pracy zawodowej
nr 27/2020Doskonalenie zawodowe -
Checklista: Czy jesteś przygotowany do udziału w targach/konferencji?
nr 26/2020Formularze -
Checklista: Przygotowanie prezentacji produktowej
nr 19/2018Oferty i prezentacje