Dyplomowany trener i coach biznesu. Od lat z sukcesem pomaga organizacjom w rozwoju kompetencji zespołów i menedżerów sprzedaży. Specjalizuje się w nowatorskich metodach uczenia, rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych. Sędziuje w prestiżowym konkursie sprzedaży Polish National Sales Awards.
Artykuły
- Nadmuchać słoik, czyli jak dogadać się z czasem i kalendarzem nr 2/2016
- Jeśli klient nie płaci... nr 3/2016
- Opowieści, które sprzedają nr 4/2016
- Przełamać schemat, czyli sandlerowskie podejście do sprzedaży Tylko on-line nr 6/2016
- Negocjacje z grupą decyzyjną nr 6/2016
- Wystąpienie, które sprzedaje nr 7/2016
- Rozczarowanie produktem Tylko on-line nr 9/2017
Toolbox
-
Jak łamać utarte procesy w sprzedaży – wskazówki
nr 35/2021Skrypty rozmów i scenariusze, Doskonalenie zawodowe -
Mapa sytuacji negocjacyjnej
nr 27/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Prezentacja storytellingowa
nr 13/2017Oferty i prezentacje -
Przed pierwszym spotkaniem z klientem
nr 12/2017Formularze -
Zwiększenie wartości paragonu
nr 9/2017Skrypty rozmów i scenariusze -
Schemat prezentacji storytellingowej
nr 4/2016Oferty i prezentacje -
Rozmowa z klientem ktory nie płaci
nr 3/2016Skrypty rozmów i scenariusze