Od 16 lat związana ze sprzedażą na rynku B2B, a od 12 lat w branży reklamowej. Obecnie współwłaścicielka firmy oraz dyrektor sprzedaży, liderka zespołu i praktyk biznesu, która zaszczepia w pracownikach pasję do szeroko pojętej sprzedaży opartej na prawdziwych wartościach i ludziach. Pomaga w rozwijaniu efektywnych struktur sprzedażowych, budowaniu zespołów opartym na motywacji oraz procesach sprzedażowych poprzez integrację strategii i działań operacyjnych. Podejmuje odważne, ale przemyślane decyzje, czego nauczyła się w górach wysokich, uprawiając ryzykowny sport jakim jest alpinizm.
Artykuły
- Proces zakupowy oczami klienta B2B: Gabriela Niewiadomska – Reklamowe24.pl nr 27/2020
- Czy zawsze warto rozpatrywać reklamacje na korzyść klienta? nr 28/2020
- Jak dotrzeć do prawdziwej potrzeby klienta? nr 32/2021
- Jak prezentować ofertę, gdy możemy spotkać się wyłącznie zdalnie? nr 35/2021
- 10 miejsc w Internecie, które powinien odwiedzić każdy handlowiec nr 36/2021