Autorzy

Barbara Dutka

Dyrektor programowa Obszaru Rynku Finansowego Grupy Nowe Motywacje. Odpowiada za rozwój rynku szkoleń dla branży finansowej oraz utrzymywanie efektywności pracy zespołu. Trener- ka biznesu od 1999 r., w Nowych Motywacjach od 2007 r. jako senior trener, konsultantka, coach. W pracy najważniejsza jest dla niej bliska współ- praca z klientami, co przekłada się na wysoką jakość realizowanych projektów oraz długofalowe relacje. Doświadczenia zawodowe zdobywała, pracując w dużych firmach finansowych, m.in: ING NN, Zurich SA oraz AIG Amplico Life SA, pełniąc funkcje menedżera oraz trenera wewnętrznego.

Artykuły

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.