
Ekspert i trener ds. sprzedaży, doradca Personal Brandingu, dzieli się technikami i strategiami sprzedaży, które sam stosuje i wciąż uczy się nowych. Laureat konkursów sprzedażowych, m.in. Diamentu Sprzedaży za wzrost efektywności sprzedaży doradców detalicznych w branży finansowej. Autor książek „Sprzedaż jest sexi” oraz „Martwa sprzedaż”. Autor artykułów w „Asie Sprzedaży”, „Nowej Sprzedaży”, „Szefie Sprzedaży” oraz „Pracowniku Fizycznym”. Współpracował z liderami swoich branż m.in. Noble Bank, Nordea, Aviva, Ibis Hotel, Velux, czy Hm Clause.
Artykuły
- Cena nie jest sexy nr 5/2016
- „Sprzedaż jest sexi” nr 5/2016
- Ujarzmić telefon Tylko on-line nr 5/2016
- Niezainteresowany czy nieprzekonany? nr 6/2016
- Wspomnienia sprzedawcy: lęk przed odmową nr 8/2017
- Wspomnienia sprzedawcy: sztuka kompromisu nr 9/2017
- Wytrenuj spokój Tylko on-line nr 10/2017
- Wspomnienia sprzedawcy: pytania kluczem do klienta nr 10/2017
- Wspomnienia sprzedawcy: język (nie)korzyści nr 11/2017
- Wspomnienia sprzedawcy: sfinalizować sprzedaż nr 12/2017
- Wspomnienia sprzedawcy: najbardziej efektywny czas na sprzedaż nr 13/2017
- Wspomnienia sprzedawcy: dogadać się z każdym klientem nr 14/2018
- Wspomnienia sprzedawcy: obsługa posprzedażowa nr 15/2018
- Wspomnienia sprzedawcy: handlowiec-gawędziarz Tylko on-line nr 16/2018
- Wspomnienia sprzedawcy: co nas motywuje, co nas napędza? Tylko on-line nr 17/2018
- Wspomnienia sprzedawcy: popełniać błędy - rzecz ludzka nr 18/2018
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak skutecznie pozyskać uwagę klienta nr 19/2018
- Wspomnienia sprzedawcy: Kiedy zaczyna się sprzedaż? Tylko on-line nr 20/2019
- Czego handlowiec może się nauczyć ze sloganów reklamowych? nr 21/2019
- Wspomnienia sprzedawcy: Kiedy klienci odchodzą nr 21/2019
- Wspomnienia sprzedawcy: Standardy w sprzedaży – pomoc czy ograniczenie? Tylko on-line nr 22/2019
- Wspomnienia sprzedawcy: Budowanie swojej wartości sprzedawcy Tylko on-line nr 23/2019
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak kontraktować klienta i zbierać zobowiązania? nr 24/2019
- Storytelling - fakty i mity nr 25/2019
- Wspomnienia sprzedawcy: Jakie są cechy idealnego doradcy klienta? nr 25/2019
- 6 bohaterów książkowych, od których handlowiec może się czegoś nauczyć nr 26/2020
- Wspomnienia sprzedawcy: Błędy, przez które nieoczekiwanie tracimy klientów nr 26/2020
- Antysprzedaż receptą na... sprzedaż? nr 27/2020
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak skutecznie budować sieć klientów na początku swojej kariery zawodowej? nr 27/2020
- Werbalne blokery sprzedaży, czyli czego nie mówić klientowi nr 28/2020
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak pozwolić klientowi doświadczać twojego produktu lub usługi? nr 28/2020
- Efekt aureoli i efekt diabelski w sprzedaży nr 29/2020
- Wspomnienia sprzedawcy: jak personalizować ofertę usług finansowych? nr 29/2020
- Team lider: czy członkowie zespołu muszą się lubić? nr 30/2020
- Wspomnienia sprzedawcy: Zdalna sprzedaż usług finansowych - jak przygotować się i obsługiwać klienta na platformie internetowej? nr 30/2020
- Jak poprawić swoją koncentrację? Tylko on-line nr 30/2020
- Jak sprzedawać przedstawicielom generacji Z? nr 31/2020
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak skutecznie negocjować umowy w branży finansowej? nr 31/2020
- Jak być handlowcem, którego żaden menedżer nie będzie chciał wypuścić z rąk nr 32/2021
- Wspomnienia sprzedawcy: W jaki sposób radzić sobie z obiekcjami? nr 32/2021
- Jak przełamać początkową niechęć klienta do nas jako sprzedawcy? nr 33/2021
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak radzić sobie ze stresem jako sprzedawca nr 33/2021
- Jak nie przeszkodzić klientowi w zakupie nr 34/2021
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak przykuwać uwagę klientów przez telefon? nr 34/2021
- Jak utrzymać uwagę rozmówcy podczas prezentacji oferty? nr 35/2021
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji? nr 35/2021
- Nieoczywiste metody sprzedaży, które przynoszą niezwykłe efekty Tylko on-line nr 36/2021
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak skutecznie rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe? nr 36/2021
- Od telemarketera do menedżera Tylko on-line nr 36/2021
- Jak przygotować się do zdalnych negocjacji z klientem Tylko on-line nr 37/2021
- Wspomnienia sprzedawcy: W jaki sposób finalizować sprzedaż produktów finansowych? nr 37/2021
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak prezentować rozwiązania finansowe, by wzbudzić zainteresowanie? nr 38/2022
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak wyznaczać cele krótko- i długofalowe? nr 39/2022
- Pewności siebie można się nauczyć! nr 40/2022
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak przeszłość może wpływać na naszą motywację? nr 40/2022
- Efekt Dunninga - Krugera - jak rozpoznać, czy nie padliśmy jego ofiarą? Tylko on-line nr 40/2022
- Chcieć to móc? nr 41/2022
- Wspomnienia sprzedawcy: Jak argumentować swoją ofertę bez używania języka korzyści? nr 41/2022
- Mity finalizowania sprzedaży nr 42-43/2022
- Wspomnienia sprzedawcy: Aktywnie słuchać, czyli jak uruchomić nasze uszy? nr 42-43/2022
- Jak umiejętnie zakomunikować przewagi produktu, który oferujesz? nr 1/2023
- Wspierający szef, czyli kto? nr 2/2023
- Raport osobowościowy prawdę ci powie? nr 3/2023
Toolbox
-
Cztery kroki umiejętnego opowiadania o przewagach naszego produktu/usługi
nr 1/2023Doskonalenie zawodowe -
Przykład wykorzystania metody „5 × dlaczego?”
nr 41/2022Skrypty rozmów i scenariusze -
Mapa empatii klienta
nr 41/2022Skrypty rozmów i scenariusze -
Błędy popełniane na różnych etapach procesu sprzedaży
nr 36/2021Doskonalenie zawodowe -
Jak rozpoznać, że klient jest zdecydowany na zakup?
nr 34/2021Doskonalenie zawodowe -
Werbalne duchy i blokery – czym je zastąpić?
nr 28/2020Oferty i prezentacje -
11 zasad skutecznych opowieści w sprzedaży
nr 25/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Skrypt: Jak wzbudzić zainteresowanie klientów
nr 21/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Arkusz do badania efektywności sprzedaży
nr 16/2018Formularze -
Mapa osób decyzyjnych
nr 14/2018Formularze -
Radzenie sobie ze stresem
nr 10/2017Doskonalenie zawodowe -
Styl odmowy w zaleznosci od typu osobowości
nr 6/2016Formularze