
Trener, coach, mówca motywacyjny i menedżer z 20-letnim stażem. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Dyrektor ds. Rozwoju w firmie Blachy Pruszyński. Twórca skutecznych i prostych technik trenerskich. Autor modelu rozwoju jednostki i organizacji opartego na wartościach i efektywności biznesowej.
Artykuły
- Ten produkt nie działa nr 8/2017
- Klient o specjalnych potrzebach nr 17/2018
- Cenę zostaw na koniec nr 22/2019
- Źródło sukcesu znajduje się w twojej głowie nr 22/2019
- Klient nie zawsze jest najważniejszy nr 23/2019
- Jak wiarygodnie eksponować atuty produktu w kontakcie z klientem? nr 25/2019
- Kiedy relacje stają się przeszkodą w sprzedaży nr 27/2020
- Czy istnieją uniwersalne narzędzia sprzedażowe? nr 27/2020
- Dlaczego klient ma kupić właśnie od Ciebie? nr 28/2020
- Jak budować zaufanie u klienta w czasie pandemii nr 29/2020
- Jak realizować targety i nie dać się zwariować? nr 31/2020
- Jak radzić sobie z negatywnymi emocjami i lękiem o przyszłość? nr 33/2021
- Czego oczekuje twój klient? nr 34/2021
- Najskuteczniejsze czynności w procesie sprzedaży nr 35/2021
- Dlaczego tracisz sprzedaż? nr 36/2021
- Jak podtrzymać swoją motywację do sprzedaży? nr 37/2021
- Jak sprzedawać do wielkich firm? nr 39/2022
- Small talk, czyli o emocjach, które sprzedają nr 1/2023
- Żeby sił starczyło na dłużej... nr 3/2023
- Przepis na sprzedażową porażkę nr 4/2023
Toolbox
-
Jak pracować ze swoimi przekonaniami?
nr 41/2022Doskonalenie zawodowe -
Zasady budowania zdrowej relacji z klientem
nr 39/2022Skrypty rozmów i scenariusze, Doskonalenie zawodowe -
Zasady, których należy przestrzegać, żeby klient kupił właśnie u nas
nr 33/2021Oferty i prezentacje -
Schemat sprzedaży
nr 21/2019Formularze -
Klient o specjalnych potrzebach
nr 17/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Twój dominujący styl w biznesie
nr 14/2018Doskonalenie zawodowe