
Certyfikowany trener biznesu, praktyk sprzedaży i menedżer z 13-letnim doświadczeniem w sprzedaży, m.in. w branży finansowej. Projektuje i realizuje procesy szkoleniowe, prowadzi audyty działów handlowych oraz procesy optymalizacji działów sprzedaży w firmach z sektora MŚP.
Artykuły
- Zanim zaczniesz chodzić w butach innej osoby, zdejmij własne Tylko on-line nr 10/2017
- Trudny klient jako źródło informacji nr 11/2017
- Obsługa posprzedażowa: podstawa budowania lojalności klientów nr 12/2017
- Model: cecha – zaleta – korzyść w praktyce nr 14/2018
- Jak cię widzą, tak sprzedajesz nr 16/2018
- Miłe złego początki nr 17/2018
- Personal branding, czyli jak budować swoją osobistą markę w sprzedaży nr 19/2018
- Aby szkolenie się miało sens Tylko on-line nr 21/2019
- Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim Tylko on-line nr 23/2019
- Team leader: Komunikowanie zmian w zespole nr 24/2019
- "Sprzedaj mi ten długopis" nr 4/2023
Toolbox
-
Strategie wyróżnienia produktu
nr 40/2022Oferty i prezentacje -
Przykłady działań posprzedażowych budujących lojalność klienta
nr 33/2021Doskonalenie zawodowe -
Arkusz do analizy marki osobistej
nr 19/2018Formularze -
Najczęstsze błędy w procesie zarządzania pozyskanymi leadami
nr 17/2018Formularze -
Technika lustra
nr 16/2018Doskonalenie zawodowe -
Lista pytań do zastosowania w początkowej fazie relacji z klientem
nr 12/2017Skrypty rozmów i scenariusze -
Analiza informacji od klientów
nr 11/2017Skrypty rozmów i scenariusze -
Przygotowanie do wystąpienia publicznego
nr 11/2017Doskonalenie zawodowe