
Menedżer o specjalności sprzedaż eksportowa, coach. Aktywnie śledzi i wdraża nowe trendy dotyczące pracy w sprzedaży – od motywowania zespołów handlowych i budowania inspirujących historii, wspierających przekonywanie klientów, aż do zastosowań NLP w codziennej pracy i rozwoju osobistym handlowców. Autor bloga poświęconego sprzedaży.
Artykuły
- Gdy klient narzeka na cenę nr 1/2015
- „Sezamie, otwórz się”. Sprzedaż za pomocą słów, które wpływają na ludzi Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Ala ma... wpływ na klientów, czyli elementarz technik sprzedaży Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Chodź, opowiem ci historię... Tylko on-line Szef Sprzedaży
- W windzie i na siłowni, czyli gdzie szukać potencjalnych klientów Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Zachęcać do zakupu? Niekoniecznie. Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Dwanaście mitów sprzedaży Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Sztuka bezstresowej efektywności, czyli Getting Things Done Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Dostęp ograniczony - Reguła niedostępności w rozmowach z klientami nr 2/2016
- Biuro w telefonie nr 2/2016
- Większość ma rację - Wykorzystanie reguły dowodu społecznego w sprzedaży Tylko on-line nr 3/2016
- Wartość autorytetu w sprzedaży Tylko on-line nr 4/2016
- Zobowiązanie do konsekwencji nr 5/2016
- Od polubienia do zakupu nr 6/2016
- Przysługa za przysługę Tylko on-line nr 7/2016
- Nietypowe sytuacje, czyli jak wygrać klienta nr 9/2017
- Informacje - klucz do sukcesu w sprzedaży Tylko on-line nr 10/2017
- 12 sposobów budowania pozytywnego postrzegania cen przez klientów Tylko on-line nr 11/2017
- Język perswazji w praktyce nr 13/2017
- Blog sposobem na sprzedaż Tylko on-line nr 15/2018
- Podcast sposobem na klienta Tylko on-line nr 16/2018
- Funny money: kiedy cena staje się nieistotna nr 17/2018
- Daj klientowi wybór Tylko on-line nr 18/2018
- 10 sposobów na skuteczne negocjacje cenowe Tylko on-line nr 19/2018
- Jak bronić ceny, czyli negocjacje cenowe w praktyce nr 19/2018
- 10 blogów biznesowych, które warto śledzić nr 20/2019
- Jak zrobić wideo przy ograniczonym budżecie? nr 21/2019
- Warto być elastycznym w sprzedaży nr 23/2019
- Techniki twórczego myślenia nr 24/2019
- 7 postaci ze świata biznesu, od których handlowiec może czerpać inspirację nr 25/2019
- Co winda ma wspólnego ze sprzedażą? nr 26/2020
- Syndrom „Szczęśliwych uszu” w sprzedaży i jak mu zaradzić nr 27/2020
- Czy warto „przytulać swojego klienta”? Tylko on-line nr 29/2020
- Po co dzwonisz/jedziesz do klienta? nr 30/2020
- Jak praca w sprzedaży wpływa na osobowość samego handlowca? nr 31/2020
- "Nie wierzę w ten produkt" nr 32/2021
- Dobra obsługa posprzedażowa sposobem na lojalność klienta nr 33/2021
- Jak się wyróżnić, jeżeli wiele firm sprzedaje bardzo podobny produkt? nr 35/2021
- Jak informować klienta o wadach produktu/usługi? nr 36/2021
Toolbox
-
Jak stworzyć skrypt rozmów sprzedażowych, który realnie pomoże sprzedawać
nr 42-43/2022Skrypty rozmów i scenariusze, Oferty i prezentacje -
Przykłady zwrotów nacechowanych pozytywnie, których użycie podczas rozmów sprzedażowych zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu
nr 37/2021Skrypty rozmów i scenariusze -
10 zasad dawania klientowi wyboru
nr 35/2021Skrypty rozmów i scenariusze, Oferty i prezentacje -
Zasady storytellingu
nr 30/2020Oferty i prezentacje -
Schemat postępowania przydatny w planowaniu pozyskiwania nowych klientów
nr 30/2020Doskonalenie zawodowe -
Zaprojektuj swój elevator pitch - ćwiczenie
nr 26/2020Oferty i prezentacje -
Jak zwiększyć szansę, że klient nas polubi?
nr 25/2019Oferty i prezentacje -
Lista narzędzi przydatnych przy tworzeniu wideo
nr 21/2019Oferty i prezentacje -
Negocjacje cenowe
nr 19/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Stworzenie klientowi możliwości wyboru
nr 18/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Wykorzystanie zasady „funny money” przy prezentacji ceny
nr 17/2018Skrypty rozmów i scenariusze -
Jak rozpocząć nagrywanie i publikowanie podcastów biznesowych
nr 16/2018Doskonalenie zawodowe -
Jak skutecznie prowadzić bloga firmowego
nr 15/2018Doskonalenie zawodowe -
Język perswazji w praktyce
nr 13/2017Skrypty rozmów i scenariusze -
Reguła wzajemności w rozmowach z klientami
nr 7/2016Skrypty rozmów i scenariusze -
Reguła lubienia w rozmowach z klientami
nr 6/2016Skrypty rozmów i scenariusze -
Reguła konsekwencji w rozmowach z klientami
nr 5/2016Skrypty rozmów i scenariusze -
Reguła autorytetu w rozmowach z klientami
nr 4/2016Skrypty rozmów i scenariusze -
Wykorzystanie reguly dowodu społecznego
nr 3/2016Skrypty rozmów i scenariusze -
Wykorzystanie reguły niedostępności
nr 2/2016Skrypty rozmów i scenariusze -
Pytanie o budżet
nr 1/2015Skrypty rozmów i scenariusze -
Pytanie o właściwą cenę
nr 1/2015Skrypty rozmów i scenariusze