
Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży, swoje doświadczenie jako handlowiec i manager sprzedaży zdobywała przede wszystkim w branży medycznej. Od 2 lat trenerka. Tematyka szkoleń to między innymi sprzedaż, zarządzanie, rozwój osobistych kompetencji. Specjalistka w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych i rozwojowych dla uczestników szkoleń, jak i jednostkowych klientów.
Artykuły
- Savoir-vivre w sprzedaży: „Oto moja wizytówka” nr 17/2018
- Barwny komunikat, czyli co możesz przekazać klientowi kolorem Tylko on-line nr 18/2018
- "Drogi kliencie, nie stać cię na to!" nr 23/2019
- Savoir-vivre w sprzedaży: "Muszę ci coś powiedzieć..." nr 25/2019
- Komunikowanie zmian klientom nr 26/2020
- Savoir-vivre w sprzedaży: „Dlaczego chciałby Pan pracować w naszej firmie?” nr 27/2020
- Jak motywować samego siebie? nr 28/2020
- Czy umiesz odpoczywać? nr 29/2020
- Jak pracować nad swoją umiejętnością adaptacji do nowych warunków nr 30/2020
- Jak się przygotować do nadchodzącego tygodnia? nr 31/2020
- Jak zbudować skuteczną argumentację w negocjacjach z klientem? Tylko on-line nr 32/2021
- Żeby sprzedać, trzeba... 10 warunków sprzedażowego sukcesu nr 33/2021
- Jak nabrać pewności siebie i nie dać się zbywać klientom? nr 34/2021
- Jak się przygotować do pracy w zupełnie nowej branży? nr 35/2021
- Jak ustalić agendę spotkania zdalnego? nr 36/2021
- Jak skutecznie komunikować się z szefem w trudnych sytuacjach? nr 37/2021
- Inteligencja emocjonalna w sprzedaży nr 38/2022
- Jak rozmawiać z szefem o nierealnych targetach i zbyt wysokich oczekiwaniach? nr 39/2022
- "Kliencie, pomóż nam się rozwijać!" Tylko on-line nr 40/2022
- "Szefie, stresuje mnie moja praca..." Tylko on-line nr 42-43/2022
- Wspierający szef, czyli kto? nr 2/2023
Toolbox
-
Arkusz motywacji błyskawicznej
nr 1/2023Doskonalenie zawodowe -
Jak zbierać i aktualizować informacje o potrzebach klienta?
nr 41/2022Skrypty rozmów i scenariusze -
Arkusz do analizy poziomu inteligencji emocjonalnej i emocji
nr 38/2022Doskonalenie zawodowe -
Arkusz przygotowania do trudnej rozmowy
nr 37/2021Formularze, Skrypty rozmów i scenariusze -
Przygotowanie do spotkania online w kilku krokach
nr 36/2021Skrypty rozmów i scenariusze -
Trójkąt sukcesu
nr 35/2021Doskonalenie zawodowe -
Pogłębianie samoświadomości – technika codziennych pytań
nr 34/2021Doskonalenie zawodowe -
Jak mogę stać się lepszym handlowcem? - checklista
nr 33/2021Doskonalenie zawodowe -
Tworzenie argumentacji w negocjacjach – zestaw ćwiczeń
nr 32/2021Oferty i prezentacje -
Test „Moje nastawienie” – autoanaliza
nr 30/2020Doskonalenie zawodowe -
Test „Czy umiesz odpoczywać?”
nr 29/2020Doskonalenie zawodowe -
Arkusz motywacji błyskawicznej
nr 28/2020Doskonalenie zawodowe -
Komunikowanie zmiany ceny produktu lub warunków współpracy – skrypt
nr 26/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Trudne sytuacje z klientami - skrypt
nr 25/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Zastosowanie techniki "Nie stać cię na to"
nr 23/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Checklista: Psychologia kolorów
nr 18/2018Doskonalenie zawodowe -
Wizytówka biznesowa
nr 17/2018Doskonalenie zawodowe