
Trener, konsultant. Uczy sprzedaży konsultacyjnej, w której handlowiec zachowuje szacunek do siebie i traktuje klienta jak partnera. Pomaga klientom podnosić wyniki sprzedaży oraz osiągać przewidywalne i powtarzalne rezultaty. Od początku kariery związany ze sprzedażą na rynku B2B. Współpracował z klientami korporacyjnymi oraz klientami reprezentującymi małe i średnie przedsiębiorstwa. Prowadził negocjacje na najwyższym szczeblu decyzyjnym.
Artykuły
- 10 praktyk w zakresie prospectingu, które zniechęcają potencjalnych klientów nr 16/2018
- Customer journey klienta b2b nr 19/2018
- Skuteczny plan prospectingowy nr 20/2019
- Pozostawić dobre wrażenie nr 21/2019
- 7 trendów, które zmieniają sprzedaż nr 22/2019
- Kto prowadzi, czyli jak odzyskać kontrolę nad rozmową sprzedażową nr 24/2019
- Jak uniknąć rutyny w rozmowach sprzedażowych? nr 25/2019
- W co grają klienci? nr 26/2020
- Jak identyfikować właściwe osoby decyzyjne? nr 27/2020
- Jak zbierać informacje o kliencie, zanim zaczniemy z nim kontakt handlowy? nr 28/2020
- Sprzedaż w trakcie i po pandemii nr 29/2020
- Jak realizować skuteczny prospecting w dobie koronawirusa nr 30/2020
- Nowe czasy, nowa oferta wartości? Tylko on-line nr 34/2021
Toolbox
-
Odzyskiwanie kontroli nad rozmową
nr 24/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Procedura działania: Budowanie pozytywnych doświadczeń klienta
nr 21/2019Oferty i prezentacje -
Miesięczny plan działań prospectingowych
nr 20/2019Formularze -
Schemat customer journey
nr 19/2018Formularze -
Oferta wartości
nr 16/2018Oferty i prezentacje