
Ma ponad 20 lat praktycznego doświadczenia w sprzedaży, marketingu, zarządzaniu projektami i zespołami oraz organizacjami na rynkach B2B i B2C. Doświadczenie zdobywała w dużych korporacjach, zaczynając od stanowiska sprzedawcy i przechodząc przez szczeble menedżerskie do pozycji Dyrektora Handlowego i Zarządzającego. Zarządzała sprzedażą m.in. w konceptach omnichannel i multichannel. Ma doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży m.in. poprzez sieci handlowe, własne sklepy detaliczne i internetowe, programy lojalnościowe, katalogi i advertoriale, shoppingowe kanały TV oraz call center. Jest wykładowcą w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej z zakresu marketingu i strategii sprzedaży. Prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team www.wardateam.com - doradza przedsiębiorstwom, jak zwiększyć sprzedaż i rentowność działań.
Artykuły
- Marketing dla handlowców: Być na ustach wszystkich, czyli marketing szeptany nr 21/2019
- Analiza strategiczna: między kosztami, korzyściami a ryzykiem w sprzedaży nr 22/2019
- Wyeliminować pożeracze czasu Tylko on-line nr 23/2019
- Planowanie działań sprzedażowych techniką kamieni milowych Tylko on-line nr 24/2019
- Proces zakupowy oczami klienta B2B: Małgorzata Warda - Warda Consulting Team nr 25/2019
- Team lider: Jak łagodzić trudne emocje członków zespołu w czasie kryzysu nr 29/2020
- Jak rozmawiać z klientem o przedłużeniu umowy na kolejny rok? nr 29/2020
- Warunki handlowe wspierające realizację strategii sprzedaży Tylko on-line nr 33/2021
- Team lider a eliminacja stresu w pracy nr 42-43/2022
- Kandydat na handlowca pod lupą nr 4/2023