
Trener sprzedaży i wystąpień publicznych z 16-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Pracował jako KAM, kierownik salonu i menedżer rynku w branży budowlanej oraz szkoleniowej. Szkoli zespoły handlowe, prowadzi mentoringi i wspiera menedżerów w projektowaniu procesów sprzedażowych.
Artykuły
- Jak powód odmowy zmienić w powód zakupu? nr 26/2020
- „Mamy to!”. Czy spontaniczność pomaga w sprzedaży? nr 28/2020
- "Miło pana widzieć... na ekranie!" nr 29/2020
- Savoir-vivre w sprzedaży: "Nie ma Pan/Pani doświadczenia w naszej branży..." nr 30/2020
- Kiedy klient zaskakuje nas pytaniem i nie wiemy, co odpowiedzieć... nr 33/2021
- Czego oczekuje twój klient? nr 34/2021
- Czy w 2021 roku cold calling nadal działa? nr 36/2021
- "Dla nas liczy się tylko cena". Czy na pewno? nr 4/2023