
Przedsiębiorca, udziałowiec firm z różnych branż, członek rad nadzorczych, inwestor private equity, doradca w zakresie sprzedaży i obsługi klienta, zarówno w tzw. realu, jak i w sieci. Na początku lat dziewięćdziesiątych rozpoczął własną działalność, zdobywając umiejętności w zakresie sprzedaży i relacji z klientami. W 1993 roku założył ze wspólnikiem firmę pośrednictwa ubezpieczeniowego. Przez 6 lat obrót agencji stanowił ponad 33% udziału sprzedaży Commercial Union Polska Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie S.A., uzyskując tym samym 7% udziału w całym polskim rynku sprzedaży ubezpieczeń na życie. Założył pierwszą w Polsce multiagencję sprzedającą ubezpieczenia życiowe przez Internet – Ubezpieczeniaonline.pl Sp. z o.o. Na potrzeby klientów i Towarzystw Ubezpieczeniowych, spółka uruchomiła pierwsze realnie działające systemy leadowe, łączące zainteresowanych klientów z profesjonalnymi pośrednikami ubezpieczeniowymi.
Artykuły
- Skuteczna kwalifikacja klientów przez sprzedawców Tylko on-line Szef Sprzedaży
- 7 pytań o sprzedaż: Lech Dworaczyński nr 15/2018
- Sprzedaż to sztuka skupienia i unikania błędów nr 22/2019
- "Szefie, jest taka sprawa..." Jak rozmawiać z szefem o podwyżce/awansie? nr 26/2020
Toolbox
-
Etapy procesu sprzedaży
nr 41/2022Doskonalenie zawodowe -
Jak wykryć u siebie wypalenie zawodowe?
nr 35/2021Formularze, Doskonalenie zawodowe -
Przygotowanie do rozmowy z szefem o podwyżce – arkusz
nr 26/2020Doskonalenie zawodowe -
Tygodniowy plan pracy
nr 18/2018Formularze -
Zarządzanie bazą klientów
nr 12/2017Formularze -
Kwalifikacja potencjalnych klientów
nr 10/2017Formularze -
Czy grozi Ci wypalenie zawodowe?
nr 9/2017Doskonalenie zawodowe