
Ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego, trener biznesu. Od 10 lat solidnie, z rzetelnością i pasją pomaga innym w efektywnym rozwoju kompetencji miękkich, menedżerskich i sprzedażowych. Wieloletnia współpraca, jako szef zespołu trenerskiego, z największą firmą pośrednictwa finansowego w Polsce, nauczyła go holistycznego podejścia do tematu szkoleń. Otwarta głowa pełna pomysłów, jasny przekaz informacji oraz aktywne słuchanie potrzeb ułatwia wspólne wypracowanie planu działania z każdym zespołem.
Artykuły
- Zaproponuj klientowi, że będziesz go polecał nr 24/2019
- Kiedy klient przekracza granice dobrego wychowania w kontakcie z handlowcem nr 27/2020
- Jak zmieniać swoje nawyki? Tylko on-line nr 28/2020
- Jak nie zniechęcić do siebie klienta jeszcze przed nawiązaniem współpracy? nr 31/2020
- Konflikt z klientem - jak się zachować w takiej sytuacji? nr 33/2021
- Jak rozróżniać klientów gotowych do rekomendowania cię od tych, którzy nigdy tego nie zrobią nr 34/2021
- Planowanie negocjacji: jak uniknąć targowania się z klientem? nr 35/2021
- Co Cię motywuje? nr 36/2021
- Jak się przygotować do rozmowy sprzedażowej? nr 38/2022
- Jak negocjować z klientem, który startuje z wyraźnie lepszej pozycji niż my? nr 39/2022
Toolbox
-
Metody kontrolowania emocji
nr 38/2022Doskonalenie zawodowe -
Jak się przygotować do rozmowy handlowej
nr 38/2022Skrypty rozmów i scenariusze -
Co Cię motywuje? – ankieta
nr 36/2021Doskonalenie zawodowe -
Planowanie negocjacji z klientem - checklista
nr 35/2021Formularze, Skrypty rozmów i scenariusze, Doskonalenie zawodowe -
Ankieta satysfakcji klienta
nr 34/2021Formularze -
Technika ukojenia klienta APAP - narzędzie
nr 33/2021Skrypty rozmów i scenariusze -
Siedem zasad prowadzenia zdalnych spotkań
nr 29/2020Doskonalenie zawodowe -
Jak wypracować dobry nawyk – wskazówki
nr 28/2020Doskonalenie zawodowe -
Jak się pozbyć złego nawyku – krok po kroku
nr 28/2020Doskonalenie zawodowe -
Kiedy klient obraża handlowca – skrypt
nr 27/2020Skrypty rozmów i scenariusze