Prezes Zarządu EDU-PASJA Sp. z o.o., menedżer i szkoleniowiec. Specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, etykiety biznesowej, rekrutacji, selekcji i wdrażania do pracy osób, których wynagrodzenie zależy od wyników sprzedażowych, efektywnego prowadzenia rozmów z podwładnymi i umiejętności sprzedażowych, a także radzenia sobie ze stresem i przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
Artykuły
- Klient nasz pan nr 2/2016
- 8 cech skutecznego handlowca nr 4/2016
- Poznaj swojego klienta Tylko on-line nr 5/2016
- Graficzna strona oferty sprzedażowej - dobre i złe praktyki Tylko on-line nr 7/2016
- Tworzenie korespondencji seryjnej nr 7/2016
- Monitorowanie swoich celów nr 8/2017
- 10 zasad komunikacji e-mailowej z klientami Tylko on-line nr 9/2017
- Trudny klient: wyzwanie? nr 11/2017
- Mowa ciała w sprzedaży Tylko on-line nr 13/2017
- Zarządzanie priorytetami Tylko on-line nr 14/2018
- Savoir-vivre w sprzedaży: „Może omówimy wszystko podczas lunchu?” nr 19/2018
Toolbox
-
Karta SMART dla handlowców
nr 39/2022Formularze, Doskonalenie zawodowe -
Powitanie zgodne z etykietą
nr 34/2021Doskonalenie zawodowe -
Zarządzanie priorytetami
nr 14/2018Doskonalenie zawodowe -
Rozmowa z „trudnym” klientem
nr 11/2017Skrypty rozmów i scenariusze -
Skuteczny handlowiec
nr 4/2016Doskonalenie zawodowe -
Monitorowanie swoich celów
nr 8/2017Formularze -
Przykładowy opis klienta
nr 5/2016Formularze -
Zasady korzystania z kreatora prezentacji multimedialnych
-
Word dla początkujących – zasady korzystania z edytora tekstów
-
Klient, ktory wie lepiej
nr 2/2016Skrypty rozmów i scenariusze