
Trener handlowców i zespołów sprzedażowych, praktyk sprzedaży. Po jej szkoleniach sprzedajesz więcej. Autorka książek „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” i „Elastyczne zarządzanie czasem”, prowadzi też bloga sprzedażowego izakrejcapawski. pl. Poznasz ją bliżej na jej kanale na YouTube, na którym mówi o skutecznej sprzedaży.
Artykuły
- Kto pyta nie błądzi – jak zadawać pytania klientom, aby poznać ich potrzeby i rzeczywiste motywy zakupu nr 1/2015
- Rozmowy kontrolowane Tylko on-line Szef Sprzedaży
- „Dziękuję, nie jestem zainteresowany” czyli jak podnieść skuteczność umawiania spotkań Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Czas to pieniądz, czyli jak efektywnie planować pracę sprzedażową Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej – część 3 Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej – część 2 Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Techniki wykorzystywane w sprzedaży relacyjnej – część 1 Tylko on-line Szef Sprzedaży
- Nadzieja na sprzedaż Tylko on-line nr 2/2016
- „Sprzedaż. Tylko sprawdzone techniki” nr 2/2016
- Jak nie być natrętną muchą, czyli o podtrzymywaniu relacji z klientem nr 3/2016
- Trudne rozmowy z niezadowolonym klientem nr 3/2016
- A konkurencja ma taniej! nr 6/2016
- Oferta wartości - Święty Graal sprzedaży! nr 7/2016
- Motywacja w beznadziejnej sytuacji nr 9/2017
- Efektywny tydzień pracy Tylko on-line nr 14/2018
- Zarządzanie czasem w codziennej praktyce nr 14/2018
- Komunikacja interpersonalna: jak mówić, żeby inni nas słuchali? nr 20/2019
- Kiedy odpuścić kontakt z klientem - gdzie przebiega granica? nr 25/2019
- Aby klient otworzył przesłaną ofertę nr 28/2020
Toolbox
-
9 sposobów na lojalność klienta
nr 41/2022Skrypty rozmów i scenariusze, Doskonalenie zawodowe -
Zasady podtrzymywania relacji z klientami
nr 39/2022Skrypty rozmów i scenariusze, Doskonalenie zawodowe -
4 kluczowe błędy w kontrolowaniu rozmowy sprzedażowej
nr 39/2022Skrypty rozmów i scenariusze -
Jak zostać mistrzem sprzedaży relacyjnej - ćwiczenia
nr 39/2022Skrypty rozmów i scenariusze, Oferty i prezentacje, Doskonalenie zawodowe -
Przykłady odpowiedzi na reklamację klienta
nr 28/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Jak reagować na bezpodstawne reklamacje klienta
nr 28/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Zestaw ćwiczeń: Komunikacja interpersonalna
nr 20/2019Doskonalenie zawodowe -
Zanim przygotujesz ofertę
nr 13/2017Formularze -
Dotarcie do osoby decyzyjnej
nr 10/2017Doskonalenie zawodowe -
Zamiana korzyści z oferty w wartość dla klienta
nr 7/2016Oferty i prezentacje -
Lista pytań sprzedażowych oceniających sytuację i motywację klienta
nr 1/2015Formularze