
Trener sprzedaży z 6-letnim doświadczeniem. Szkoli zespoły sprzedażowe pracujące przez telefon oraz w sprzedaży bezpośredniej. Ma 13 lat praktyki jako handlowiec w branży ubezpieczeń, finansów oraz edukacji. Prowadzi firmę szkoleniową – Sawczuk Training.
Artykuły
- Dobry wstęp do rozmowy nr 15/2018
- Skuteczna sprzedaż usług nr 16/2018
- Zarządzanie lejkiem sprzedaży, czyli wyniki pod kontrolą nr 18/2018
- 10 pomysłów na to, jak zostawić konkurencję w tyle nr 18/2018
- Maksymalizacja zysków z jednej transakcji nr 22/2019
- Żeby klient nie poszedł do konkurencji nr 24/2019
- Uczyć się na błędach, czyli trudna sztuka samokrytyki nr 27/2020
- Dlaczego handlowcy irytują klientów i jak temu zaradzić? Tylko on-line nr 28/2020
- Co zrobić, gdy ktoś przed tobą zniechęcił klienta do firmy lub produktu? nr 30/2020
- Handlowiec na miarę 2021 roku nr 31/2020
Toolbox
-
6 kroków w rozmowie ze zniechęconym klientem
nr 30/2020Skrypty rozmów i scenariusze -
Czy irytujesz swoich klientów – test
nr 27/2020Formularze -
Rozmowa z klientem, który chce odejść do konkurencji
nr 24/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Zastosowanie cross- i up-sellingu w praktyce
nr 22/2019Skrypty rozmów i scenariusze -
Arkusz do diagnozy zewnętrznych i wewnętrznych czynników wpływających na etapy lejka sprzedaży
nr 18/2018Formularze -
Narzędzie do zarządzania lejkiem sprzedaży
nr 18/2018Formularze -
Tworzenie przewagi konkurencyjnej
nr 16/2018Oferty i prezentacje -
Tworzenie awataru idealnego klienta
nr 16/2018Formularze -
Elementy dobrego wstępu do rozmowy z zimnym leadem
nr 15/2018Skrypty rozmów i scenariusze