
Współwłaściciel firmy doradczej Sfera Group, specjalizującej się w prowadzeniu programów komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm, działaniach z obszaru public relations oraz realizacji doradztwa, audytów i szkoleń wspierających sprzedaż. Wcześniej dyrektor sprzedaży w Santander Consumer Bank oraz członek Zarządu Banku Współpracy Europejskiej. Jest również trenerem sprzedaży i coachem menedżerów sprzedaży.
Artykuły
- Trafić w potrzeby Szef Sprzedaży
- Sztuka prezentacji, czyli jak budować zaufanie i obudzić pragnienia klienta Szef Sprzedaży
- Zapobiegaj zamiast leczyć Tylko on-line nr 2/2016
- Firmowa strona LinkedIn nr 21/2019
- Savoir-vivre w sprzedaży: "Chciałabym zaprosić Panią do kontaktu..." nr 23/2019
- Jak prowadzić skuteczny follow-up bez bycia natrętnym Tylko on-line nr 27/2020
- Sukces w negocjacjach? Bez BATNA ani rusz nr 28/2020
- Pozytywne skutki pandemii dla sprzedaży? nr 29/2020
- Kiedy nie można spotkać się z klientem... nr 30/2020
- Sztuka prezentacji, czyli jak budować zaufanie i obudzić pragnienia klienta Tylko on-line nr 41/2022
- Rzecznik prasowy w firmie - tak czy nie? nr 42-43/2022