
Ekspert biznesowy z ponad 15-letnim doświadczeniem w globalnych korporacjach w marketingu i sprzedaży na stanowiskach szefa dużych zespołów. Opracowywała strategie marketingowe i klienckie, prowadziła kampanie dużych marek w Polsce i na rynkach zagranicznych, wprowadziła na rynek ponad 100 nowych produktów. Obecnie doradza firmom z sektora MŚP w zakresie strategii, struktur i procesów. We współpracy z zespołem Warda Consulting Team (www.wardateam.com) wspiera firmy w przygotowaniu i realizacji strategii marketingowych celem zwiększania wartości marki, pozyskiwania nowych klientów i budowania lojalności już istniejących, a tym samym zwiększenia sprzedaży. Certyfikowany mentor i coach biznesu.
https://www.linkedin.com/company/warda-consulting-team/
Artykuły
- Poprowadź klienta do zakupu nr 28/2020
- Team lider: Jak łagodzić trudne emocje członków zespołu w czasie kryzysu nr 29/2020
- Co to znaczy wejść w buty klienta? nr 30/2020