Na co dzień staram się czerpać jak najwięcej od ludzi, którzy mnie otaczają. Mam możliwość współpracować z osobami, które dosłownie „zjadły zęby na sprzedaży". Ich doświadczenia są dla mnie dużą inspiracją.

7 pytań o sprzedaż: Natalia Spólnik

Skuteczna sprzedaż polega na...

Godzeniu interesów klienta z interesami firmy. Moje doświadczenia pokazują, że klienci chcą widzieć w nas partnera, a nie zwykłego sprzedawcę. Zawsze szukam najlepszego rozwiązania dla nich, w myśl zasady: dając klientowi to, czego chce, zwiększasz swoją szansę na otrzymanie tego, na czym zależy tobie. Pozostawiam klientom swobodę wyboru, na bieżąco omawiam z nimi możliwe warianty, tak aby podjęli świadomą decyzję. Uważam, że obecnie w sprzedaży liczą się długoterminowe relacje na zasadach partnerstwa, a nie pojedyncze akty sprzedażowe. Skuteczna sprzedaż to taka, która pozostawia w świadomości klienta odczucie, że dokonał najlepszego dla siebie wyboru.

Najtrudniejszy moment w dotychczasowej karierze?

Jestem bardzo młodą osobą. Właściwie jestem w takim momencie życia, kiedy próbuję wszystkiego, sprawdzam i szukam własnego „JA”. Do telesprzedaży trafiłam ponad cztery lata temu, całkiem przypadkowo – chyba jak większość. Przyszedł taki moment, kiedy zaczęłam zastanawiać się, czy to jest właśnie to, co nadal powinnam robić? Ta branża, niestety, jest jeszcze ciągle źle postrzegana. Jest do nas przyczepiona pewna etykietka, która krzyczy: „Uważaj, to natręt, chce ugrać coś dla siebie!”. Musiałam pozbyć się przeświadczenia, że telesprzedawca jest czymś gorszym niż inny zawód. Wiem, że zmieniam wizerunek typowego telemarketera, pokazuję, że jest tu miejsce na długotrwałe relacje z klientami, uczciwość i rzetelność. Liczne wyróżnienia, a przede wszystkim Polish National Sales Awards upewniły mnie w przekonaniu, że to, co robię jest wartościowe. Wiem, że łamię pewne stereotypy i to mnie cieszy. Dzisiaj realizuję się w zawodzie handlowca. Nie wiem, co będzie jutro, mam pewne plany, ambicje, marzenia...

Pozostałe 64% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

7 pytań o sprzedaż: Piotr Tytoń

7 pytań o sprzedaż: Piotr Tytoń

Od 20 lat pracuje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych w instytucjach publicznych oraz prywatnych. Od 2015 roku prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową. Trener, mentor, partner biznesowy w obszarze rozwoju zasobów ludzkich w firmach średniej i dużej wielkości.

Czytaj więcej

7 pytań o sprzedaż: Justyna Kosmalska

7 pytań o sprzedaż: Justyna Kosmalska

Trener biznesu, Project Manager, doradca, certyfikowany Scrum Master (PSM II). Mentor w zakresie Scrum, Agile i zarządzania projektami. Entuzjastka project i product management, zwinnego podejścia, Evidence Based Management i Agile Leadership. Ukierunkowana na optymalizację procesów, rozwój zespołów i organizacji. Członek zespołu Disciplined Agile w Polsce, społeczności Agile3M i PMI PC Gdańsk Branch. Pasjonatka rozwoju osobistego. Prywatnie pochłonięta pasją do tenisa ziemnego i zabawą w podcasting.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.