Świadome korzystanie z głosu, odpowiednie akcentowanie daje efekty, które zauważam każdego dnia pracy. Zawsze podkreślam, że trzeba dzwonić do klienta z pozytywnym nastawieniem, a w głosie jest to bardzo odczuwalne.
7 pytań o sprzedaż: Mateusz Saja

Skuteczna sprzedaż polega…

...przede wszystkim na umiejętnej rozmowie z potencjalnym klientem. Wybadanie potrzeb, zadawanie pytań, przedstawianie wartości danego produktu to najważniejsze elementy, które wpływają na moje wysokie wyniki sprzedażowe. Niby prosty, ale ważny element – trzeba lubić rozmawiać z ludźmi i zawsze patrzeć z perspektywy klienta. Musimy zadać sobie pytanie, czego oczekuje rozmówca, aby na koniec rozmowy obie strony były zadowolone.

Najtrudniejszy moment w dotychczasowej karierze?

Na szczęście nie miałem takiego momentu i nie dopuszczam myśli, że taka chwila może nadejść. Lubię to, co robię – najważniejsze w życiu jest robić to, co się uwielbia. Trzeba też umieć znaleźć balans między życiem zawodowym a prywatnym i przede wszystkim znaleźć czas na własne pasje.

Największy autorytet zawodowy…

Trudno wybrać jeden. Kilka razy w tygodniu słucham inspirujących przemówień motywujących mnie do działania. Zwłaszcza przed pracą – w samochodzie w trakcie jazdy. Przykładowo: Anthony Robins, Jordan Belfort, Nick Vujicic, Will Smith, Les Brown i kilku innych.

Narzędzie, które ułatwia codzienną pracę…

To mój głos – a w mojej pracy handlowca telemarketera to jest istotny element. Świadome korzystanie z głosu, odpowiednie akcentowanie, daje spore efekty, które zauważam każdego dnia pracy. Zawsze podkreślam, że trzeba dzwonić do klienta z bardzo pozytywnym nastawieniem, a w głosie jest to bardzo odczuwalne.  

Pozostałe 36% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

7 pytań o sprzedaż: Piotr Tytoń

7 pytań o sprzedaż: Piotr Tytoń

Od 20 lat pracuje w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych w instytucjach publicznych oraz prywatnych. Od 2015 roku prowadzi własną firmę doradczo-szkoleniową. Trener, mentor, partner biznesowy w obszarze rozwoju zasobów ludzkich w firmach średniej i dużej wielkości.

Czytaj więcej

7 pytań o sprzedaż: Justyna Kosmalska

7 pytań o sprzedaż: Justyna Kosmalska

Trener biznesu, Project Manager, doradca, certyfikowany Scrum Master (PSM II). Mentor w zakresie Scrum, Agile i zarządzania projektami. Entuzjastka project i product management, zwinnego podejścia, Evidence Based Management i Agile Leadership. Ukierunkowana na optymalizację procesów, rozwój zespołów i organizacji. Członek zespołu Disciplined Agile w Polsce, społeczności Agile3M i PMI PC Gdańsk Branch. Pasjonatka rozwoju osobistego. Prywatnie pochłonięta pasją do tenisa ziemnego i zabawą w podcasting.

Czytaj więcej

Polecamy

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.