Od 2014 roku zajmuje się sprzedażą tworzyw sztucznych w różnych wariantach: surowce, półprodukty, tj. płyty do opakowań i termoformowania próżniowego, jak i compoundy czy wyroby gotowe. Ma również doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów, zespołem sprzedażowym i w pracy z klientem nad konkretnymi tworzywami, technologią produkcji oraz badań. Uwielbia wyzwania!

7 pytań o sprzedaż: Magda Sumera

Skuteczna sprzedaż polega na...

Na dobrych relacjach z innymi ludźmi. Moi klienci ufają mi. Nawet jeśli dzwonię ze złą wiadomością, to wiedzą, że poinformowałam ich o tym tak wcześnie jak to możliwe. Czują się przy mnie komfortowo, bo zawsze staram się mieć dla nich gotowe rozwiązanie.

Dla mnie skuteczna sprzedaż to też taka, w której... zdarzają się wpadki. Paradoksalnie na reklamacjach niejednokrotnie buduje się lepszą relację niż na codziennej rozmowie z klientem. Ale te szanse trzeba dostrzegać. Skuteczna sprzedaż to też taka, gdzie mogę przetransferować moją wiedzę do innych branż.

Nie mogę słuchać tych, którzy twierdzą, że dobry handlowiec sprzeda wszystko. Otóż nie. Taki handlowiec będzie próbował utartych schematów handlowych, nie przekona klienta do siebie wiedzą, umiejętnością interpretowania parametrów, analizami, znajomością badań, norm td. Nie zbuduje zaufania. Będzie wiecznie tkwił między tym, co mówi R&D, a tym, czego chce klient. Czy to jest fajne? Nie.

Najtrudniejszy moment w dotychczasowej karierze...

To zawsze trudne pytanie, ale myślę, że było to odejście z pierwszej firmy po paru latach i to po przejściu przez wszystkie szczeble, od handlowca do dyrektora. Byłam bardzo zżyta z zespołem. Nigdy nie miałam tylu dylematów, co wtedy. To był najtrudniejszy moment zawodowy, ale też z tamtego okresu mam najlepsze wspomnienia.

Największy autorytet zawodowy...

Nie mam typowego autorytetu. Podoba mi się za to podejście Rafała Liebrechta, króla LinkedIn i świetnego człowieka. Jest bardzo szczery – cenię to. Zawsze chciałam kogoś takiego poznać. Rafał jest osobą, która w chłodny sposób potrafi spojrzeć na problem, ocenić go i zareagować. Sam jest przedsiębiorcą, doradcą i autorem wielu pomysłów. Rafał potrafi konstruktywnie zmotywować, ale i ostro „dowalić”. Znajdując się w trudnej sytuacji zawodowej czasem jesteśmy po prostu „przyćmieni” i nie widzimy rozwiązania. Nie potrafimy, jak to się mówi, wyjść z siebie i stanąć obok. Do tego nie ma czasu na odpoczynek lub spokojne zastanowienie się. Wtedy potrzebujemy kogoś takiego jak Rafał.

Pozostałe 58% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

7 pytań o sprzedaż: Albert Pałyga

7 pytań o sprzedaż: Albert Pałyga

Menedżer obszarów: Utrzymanie Klienta oraz Korespondencja Elektroniczna (czat i e-mail) w Banku Millennium. Zawodowo związany z Departamentem Bankowości Bezpośredniej od ponad 11 lat, gdzie aktualnie odpowiedzialny jest za zarządzanie obszarami, w których kluczową rolę odgrywa szeroko rozumiana jakość obsługi klienta. Do jego codziennych obowiązków należy zarządzanie zespołami obsługowymi oraz utrzymaniowymi od strony biznesowej, koncepcyjnej, również procesowej i operacyjnej. Zdobywca tytułu Supersprzedawcy oraz Customer Experience Manager w XIII edycji konkursu Polish National Sales Awards.

Czytaj więcej

7 pytań o sprzedaż: Paweł Jaczewski

7 pytań o sprzedaż: Paweł Jaczewski

To jest miejsce, w którym powinienem opisać czego dokonałem i jakie mam tytuły naukowe. Zaskoczę cię!

Napiszę tylko, że od 8 lat jestem na pierwszej sprzedażowej linii frontu i podoba mi się to! Szkolę ze sprzedaży, budowania marki osobistej na LinkedIn oraz obsługi klienta. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zaproś mnie do znajomych na LinkedIn, wejdź na bloga paweljaczewski.pl, albo napisz hello@paweljaczewski.pl.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.