Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami. Autor pięciu książek o sprzedaży, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników.

Skuteczna sprzedaż polega…

Na przekonaniu samego siebie, że to, co robię, jest pomaganiem innym, a nie nachalnym wchodzeniem z butami do czyjegoś życia. Gdy twoje przekonania wspierają cię w sprzedaży, prędzej czy później osiągniesz w niej mistrzostwo. Najwięcej problemów ze sprzedażą mają ci, którzy uważają ją za coś negatywnego. Zatem pierwszy krok do skuteczności to zmiana myślenia o samej sprzedaży, a później o sobie samym.

Najtrudniejszy moment w dotychczasowej karierze?

W 2012 r. zrezygnowałem z dobrze płatnego, spokojnego etatu, bo uznałem, że coś się we mnie wypaliło i nie chciałem dłużej pracować dla korporacji. Nie wziąłem jednak pod uwagę, że zakładając swoją firmę, nie będę miał żadnej stałej pensji, tylko wypracowaną prowizję od sprzedaży. Okazało się, że aby zarobić, muszę sprzedać, bo nikt nie chciał płacić mi za czas poświęcony pracy, tylko za efekty. Rachunki były stałe, ale dochody zmienne. Podjąłem wyzwanie, pracowałem po 12 godzin na dobę, czytałem wszystko, co wpadło mi w ręce na temat skutecznej sprzedaży, słuchałem audiobooków, a nawet powtarzałem sobie w myślach: „Jestem dobrym sprzedawcą”, podczas jazdy samochodem. Wreszcie zaskoczyło. W ciągu 3 miesięcy wróciłem do zarobków z etatu, a w ciągu 6 miesięcy podwoiłem je. To pokazało mi potęgę rozwoju osobistego w sprzedaży i utwierdziło mnie w przekonaniu, że jeśli się czegoś bardzo chce, to prędzej czy później da się to osiągnąć.

 

Full access available for logged users only. Log in or select best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

7 pytań o sprzedaż: Marcin Osman

AS_23_22.jpg

Przedsiębiorca internetowy, praktyk sprzedaży i marketingu, wydawca amerykańskich bestsellerów i autor książek biznesowych. Działa niestandardowo, a w każdym swoim projekcie skupia się na tym, aby jak najszybciej i najbardziej efektywnie osiągnąć założone cele. Wykorzystuje nowoczesne narzędzia i zupełnie nowe formy promocji oraz komunikacji. Swoimi działaniami pokazuje, że marketing w Internecie można robić bezkosztowo i z konkretnym wynikiem sprzedażowym. Właściciel wydawnictwa i sklepu internetowego OSM-Power. Autor książek „Biznes ci ucieka”, „Przedsiębiorca w podróży”, „Jak radzić sobie z porażką (nie tylko) w biznesie”, „Sprzedawaj więcej” oraz „Powerbook”.

Read more

7 pytań o sprzedaż: Monika Bartkowiak

M. Bartkowiak.jpg
Wiele osób pragnących odnieść sukces narzeka na brak czasu i przeciążenie pracą. Wynika to z tego, że pracujemy za dużo, a efektów jakoś nie widać. Badania wykazują, że wykorzystujemy swój potencjał w 30–40%. Większość naszego czasu i energii ulega marnotrawstwu.
Read more

7 pytań o sprzedaż: Arkadiusz Bednarski

AS_20_18.jpg

Nigdy, przenigdy i w żadnym wypadku nie należy się uprzedzać. Ani do ludzi, ani do miejsc, ani do rzeczy. Warto poświęcać zdecydowanie więcej czasu na twórcze myślenie niż na ocenianie i osądzanie.

Read more

Current issue

Go to

Partners

Reklama