Przedsiębiorca, mentalista, praktyk sprzedaży i zarządzania. Od 2007 r. związany z branżą telekomunikacyjną, wykonał ponad 30 000 rozmów z klientami. Autor pięciu książek o sprzedaży, wykładowca akademicki, trener Brian Tracy International w Polsce. Pomaga przedsiębiorcom i dyrektorom sprzedaży zwiększać skuteczność ich zespołów handlowych poprzez zmianę przekonań, nawyków mentalnych i rozwój umiejętności ich współpracowników.

Skuteczna sprzedaż polega…

Na przekonaniu samego siebie, że to, co robię, jest pomaganiem innym, a nie nachalnym wchodzeniem z butami do czyjegoś życia. Gdy twoje przekonania wspierają cię w sprzedaży, prędzej czy później osiągniesz w niej mistrzostwo. Najwięcej problemów ze sprzedażą mają ci, którzy uważają ją za coś negatywnego. Zatem pierwszy krok do skuteczności to zmiana myślenia o samej sprzedaży, a później o sobie samym.

Najtrudniejszy moment w dotychczasowej karierze?

W 2012 r. zrezygnowałem z dobrze płatnego, spokojnego etatu, bo uznałem, że coś się we mnie wypaliło i nie chciałem dłużej pracować dla korporacji. Nie wziąłem jednak pod uwagę, że zakładając swoją firmę, nie będę miał żadnej stałej pensji, tylko wypracowaną prowizję od sprzedaży. Okazało się, że aby zarobić, muszę sprzedać, bo nikt nie chciał płacić mi za czas poświęcony pracy, tylko za efekty. Rachunki były stałe, ale dochody zmienne. Podjąłem wyzwanie, pracowałem po 12 godzin na dobę, czytałem wszystko, co wpadło mi w ręce na temat skutecznej sprzedaży, słuchałem audiobooków, a nawet powtarzałem sobie w myślach: „Jestem dobrym sprzedawcą”, podczas jazdy samochodem. Wreszcie zaskoczyło. W ciągu 3 miesięcy wróciłem do zarobków z etatu, a w ciągu 6 miesięcy podwoiłem je. To pokazało mi potęgę rozwoju osobistego w sprzedaży i utwierdziło mnie w przekonaniu, że jeśli się czegoś bardzo chce, to prędzej czy później da się to osiągnąć.

 

Full access available for logged users only. Log in or select the best subscription option here..

Log in Order a subscription

Also check

Sprzedaż w orgnizacjach rekomendacji biznesowych

AS_24_78.jpg

Setki tysięcy, a nawet miliony złotych rocznie mogą zarobić małe i średnie firmy dzięki działaniu w organizacjach rekomendacji biznesowych. Niestety, jeszcze mało kto z tej możliwości korzysta, a tylko nieliczni handlowcy potrafią w tych organizacjach odnosić sprzedażowe sukcesy. Dlaczego tak się dzieje?

Read more

Zaproponuj klientowi, że będziesz go polecał

AS_24_74.jpg

Gdzie szukać nowych klientów? I to takich, którzy są gotowi właśnie z tobą zrobić interes – nie dlatego, że masz innowacyjną usługę czy produkt, ale ze względu na to, co robisz dla innych? Na przykładzie Tomasza, który pracuje w branży nieruchomości, pokazujemy, jak skuteczna może być reguła wzajemności w sprzedaży.

Read more

Wspomnienia sprzedawcy: Jak kontraktować klienta i zbierać zobowiązania?

AS_24_70.jpg

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 6: Jak kontraktować klientów i zbierać zobowiązania?

Read more

Current issue

Go to

Partners

Advertisement