Menedżer ds. obsługi partnerów biznesowych z 15-letnim stażem pracy w obszarze analitycznym. Absolwentka Politechniki Poznańskiej, kierunku Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.

Zarządza jednym z kluczowych zespołów wsparcia w Pionie Sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. Od 10 lat wraz ze swoimi współpracownikami buduje silny zespół, który efektywnie i ze znaczącymi sukcesami wspiera pracowników sprzedaży w umacnianiu pozycji Kompanii Piwowarskiej jako lidera na rynku piwa w Polsce. Laureatka XII Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Menedżer ds. Obsługi Klienta” oraz „Supersprzedawca”.

7 pytań o sprzedaż: Aneta Patyk

Skuteczna sprzedaż polega na...

...na tym, aby być kompetentnym w swoim obszarze działania i oferować klientom produkt o najwyższej jakości. Uważam, że te dwa czynniki gwarantują sukces w każdej dziedzinie, a na pewno w obszarze, którym się zajmuję, czyli w rozwoju i wsparciu sprzedaży.

Jestem przekonana, że wysoki poziom jakości usług dostarczanych przez działy wsparcia ma bezpośredni wpływ na wzrost skuteczności zespołów sprzedaży. W dzisiejszym świecie nadmiaru informacji, najnowszych technologii, ale jednocześnie skomplikowanych procesów, niezmiernie istotne jest upraszczanie i automatyzacja pracy. Z doświadczenia dobrze wiem, że zbyt skomplikowane i nieuporządkowane procesy, na pewno nie pomagają pracownikom sprzedaży w byciu skutecznymi, ale za to SKUTECZNIE im w tym przeszkadzają. Co najważniejsze, zabierają też cenny czas, w trakcie którego handlowcy mogliby skupić się tylko na biznesie i budowaniu relacji z klientami. Właśnie w tej walce o każdą dodatkową minutę uwolnioną na działania w rynku widzę nieocenioną rolę zespołów wsparcia, takich jak ten, którym mam przyjemność zarządzać. Aby ta walka była skuteczna, to zgodnie z tym, co powiedziałam na początku, musimy oferować produkty i wsparcie najwyższej jakości i mieć wysokie kompetencje, na które składają się: wiedza – zarówno ta biznesowa, jak i techniczna, odpowiednie umiejętności i wykazywanie się proaktywną postawą. To jest niezwykle ważne, gdyż dzięki etycznym zasadom, dobrym relacjom z klientami, otwartości na dynamiczne zmiany i ciągły rozwój możemy efektywnie wspierać zespoły sprzedaży, a tym samym wpływać na wzrost ich skuteczności.

Pozostałe 63% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

7 pytań o sprzedaż: Paweł Jaczewski

7 pytań o sprzedaż: Paweł Jaczewski

To jest miejsce, w którym powinienem opisać czego dokonałem i jakie mam tytuły naukowe. Zaskoczę cię!

Napiszę tylko, że od 8 lat jestem na pierwszej sprzedażowej linii frontu i podoba mi się to! Szkolę ze sprzedaży, budowania marki osobistej na LinkedIn oraz obsługi klienta. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zaproś mnie do znajomych na LinkedIn, wejdź na bloga paweljaczewski.pl, albo napisz hello@paweljaczewski.pl.

Czytaj więcej

7 pytań o sprzedaż: Eryk Wdowiak

7 pytań o sprzedaż: Eryk Wdowiak

Ze sprzedażą związany od ponad 16 lat, a od blisko 14 lat wspiera automatyzację procesów biznesowych w przedsiębiorstwach różnych branż, dostarczając rozwiązania informatyczne.

Współpracuje z wiodącymi liderami na rynku IT – wdraża zmianę, implementując zintegrowane systemy IT klasy ERP (Partner Comarch), jak również systemy workflow (Partner Premium Webcon), rozwiązania produkcyjne oraz logistyczne i controllingowe.

Pomaga organizacjom w transformacji cyfrowej, wykorzystując nowoczesne technologie. A tajnym składnikiem transformacji cyfrowej jest człowiek, bo wciąż największą innowacją, jaką można wdrożyć w organizacji, są ludzie i ich talenty.

Obecnie jako jeden z udziałowców współtworzy technologiczną firmę Sagitum S.A., w której odpowiada za sprzedaż, relacje z partnerami biznesowymi oraz kreuje wizerunek marki.

W tym roku rozpoczął również przygodę na uczelni jako prowadzący ćwiczenia na nowym kierunku studiów w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Prowadzi zajęcia z Podstaw komunikacji marketingowej na kierunku Komunikacja cyfrowa.

Interesuje się robotyzacją (RPA) oraz zwinnymi metodykami prowadzenia projektów. Jest pasjonatem piłki nożnej.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.