Menedżer ds. obsługi partnerów biznesowych z 15-letnim stażem pracy w obszarze analitycznym. Absolwentka Politechniki Poznańskiej, kierunku Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.

Zarządza jednym z kluczowych zespołów wsparcia w Pionie Sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. Od 10 lat wraz ze swoimi współpracownikami buduje silny zespół, który efektywnie i ze znaczącymi sukcesami wspiera pracowników sprzedaży w umacnianiu pozycji Kompanii Piwowarskiej jako lidera na rynku piwa w Polsce. Laureatka XII Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Menedżer ds. Obsługi Klienta” oraz „Supersprzedawca”.

7 pytań o sprzedaż: Aneta Patyk

Skuteczna sprzedaż polega na...

...na tym, aby być kompetentnym w swoim obszarze działania i oferować klientom produkt o najwyższej jakości. Uważam, że te dwa czynniki gwarantują sukces w każdej dziedzinie, a na pewno w obszarze, którym się zajmuję, czyli w rozwoju i wsparciu sprzedaży.

Jestem przekonana, że wysoki poziom jakości usług dostarczanych przez działy wsparcia ma bezpośredni wpływ na wzrost skuteczności zespołów sprzedaży. W dzisiejszym świecie nadmiaru informacji, najnowszych technologii, ale jednocześnie skomplikowanych procesów, niezmiernie istotne jest upraszczanie i automatyzacja pracy. Z doświadczenia dobrze wiem, że zbyt skomplikowane i nieuporządkowane procesy, na pewno nie pomagają pracownikom sprzedaży w byciu skutecznymi, ale za to SKUTECZNIE im w tym przeszkadzają. Co najważniejsze, zabierają też cenny czas, w trakcie którego handlowcy mogliby skupić się tylko na biznesie i budowaniu relacji z klientami. Właśnie w tej walce o każdą dodatkową minutę uwolnioną na działania w rynku widzę nieocenioną rolę zespołów wsparcia, takich jak ten, którym mam przyjemność zarządzać. Aby ta walka była skuteczna, to zgodnie z tym, co powiedziałam na początku, musimy oferować produkty i wsparcie najwyższej jakości i mieć wysokie kompetencje, na które składają się: wiedza – zarówno ta biznesowa, jak i techniczna, odpowiednie umiejętności i wykazywanie się proaktywną postawą. To jest niezwykle ważne, gdyż dzięki etycznym zasadom, dobrym relacjom z klientami, otwartości na dynamiczne zmiany i ciągły rozwój możemy efektywnie wspierać zespoły sprzedaży, a tym samym wpływać na wzrost ich skuteczności.

Pozostałe 63% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Zobacz również

7 pytań o sprzedaż: Krystian Strykowski

7 pytań o sprzedaż: Krystian Strykowski

Recepta jest prosta: traktuj klienta tak, jak sam chciałbyś być przez niego traktowany – czyli z szacunkiem, szczerością i profesjonalizmem.

Czytaj więcej

7 pytań o sprzedaż: Magda Sumera

7 pytań o sprzedaż: Magda Sumera

Od 2014 roku zajmuje się sprzedażą tworzyw sztucznych w różnych wariantach: surowce, półprodukty, tj. płyty do opakowań i termoformowania próżniowego, jak i compoundy czy wyroby gotowe. Ma również doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów, zespołem sprzedażowym i w pracy z klientem nad konkretnymi tworzywami, technologią produkcji oraz badań. Uwielbia wyzwania!

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama