Menedżer ds. obsługi partnerów biznesowych z 15-letnim stażem pracy w obszarze analitycznym. Absolwentka Politechniki Poznańskiej, kierunku Zarządzanie i Inżyniera Produkcji.

Zarządza jednym z kluczowych zespołów wsparcia w Pionie Sprzedaży w Kompanii Piwowarskiej. Od 10 lat wraz ze swoimi współpracownikami buduje silny zespół, który efektywnie i ze znaczącymi sukcesami wspiera pracowników sprzedaży w umacnianiu pozycji Kompanii Piwowarskiej jako lidera na rynku piwa w Polsce. Laureatka XII Edycji Polish National Sales Awards w kategoriach „Menedżer ds. Obsługi Klienta” oraz „Supersprzedawca”.

7 pytań o sprzedaż: Aneta Patyk

Skuteczna sprzedaż polega na...

...na tym, aby być kompetentnym w swoim obszarze działania i oferować klientom produkt o najwyższej jakości. Uważam, że te dwa czynniki gwarantują sukces w każdej dziedzinie, a na pewno w obszarze, którym się zajmuję, czyli w rozwoju i wsparciu sprzedaży.

Jestem przekonana, że wysoki poziom jakości usług dostarczanych przez działy wsparcia ma bezpośredni wpływ na wzrost skuteczności zespołów sprzedaży. W dzisiejszym świecie nadmiaru informacji, najnowszych technologii, ale jednocześnie skomplikowanych procesów, niezmiernie istotne jest upraszczanie i automatyzacja pracy. Z doświadczenia dobrze wiem, że zbyt skomplikowane i nieuporządkowane procesy, na pewno nie pomagają pracownikom sprzedaży w byciu skutecznymi, ale za to SKUTECZNIE im w tym przeszkadzają. Co najważniejsze, zabierają też cenny czas, w trakcie którego handlowcy mogliby skupić się tylko na biznesie i budowaniu relacji z klientami. Właśnie w tej walce o każdą dodatkową minutę uwolnioną na działania w rynku widzę nieocenioną rolę zespołów wsparcia, takich jak ten, którym mam przyjemność zarządzać. Aby ta walka była skuteczna, to zgodnie z tym, co powiedziałam na początku, musimy oferować produkty i wsparcie najwyższej jakości i mieć wysokie kompetencje, na które składają się: wiedza – zarówno ta biznesowa, jak i techniczna, odpowiednie umiejętności i wykazywanie się proaktywną postawą. To jest niezwykle ważne, gdyż dzięki etycznym zasadom, dobrym relacjom z klientami, otwartości na dynamiczne zmiany i ciągły rozwój możemy efektywnie wspierać zespoły sprzedaży, a tym samym wpływać na wzrost ich skuteczności.

Pozostałe 63% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę Kup dostęp do artykułu

Możesz też zobaczyć ten artykuł i wiele innych w naszym portalu Sprzedaz 24. Wystarczy, że klikniesz tutaj.

Zobacz również

7 pytań o sprzedaż: Grzegorz Radłowski

7 pytań o sprzedaż: Grzegorz Radłowski

Doradca zarządów w obszarze sprzedaży B2B, strategii i zarządzania, HR i due diligence, Konsultant biznesowy, dr nauk ekonomicznych. Key Note Speaker na wielu Konferencjach, m.in. National Sales Congress, Festiwal Inspiracji, Fitness Experience Management, National Sales Congress Hotels, National Sales Congress Director itd. Wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego oraz w Szkole Głównej Handlowej. Zrealizował ponad 1550 dni doradczo-szkoleniowych w Polsce i za granicą (w tym kilkanaście projektów restrukturyzacji w obszarze sprzedaży i jakości zarządzania, m.in. ZPAS Group, InPost Paczkomaty, Bezpieczna Paczka, Marcopol itp.) dla MŚP i korporacji. Od 2008 roku Dyrektor Programowy w Radwells Institute. Od 18 lat w biznesie na stanowiskach menedżerskich eksperckich i doradczych dot. rozwoju biznesu, sprzedaży, szkoleń i digitalizacji (ICAN Institute, Allianz, Aviva, IPF, AXA, Siódemka, Norman Benett, NOKIA). Preferuje model nauczania, w którym najnowsze dane twarde oraz analizy case studies z całego świata łączy ze specyfiką rodzimego rynku i kultury biznesowej. Autor trzech książek, „Skuteczny trening sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje” (2017) – bestseller w kategorii biznes na www.merlin.pl, „Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży” (2015, II wyd. 2018) oraz „Mądrość mentoringu. Inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym” (sierpień 2019). Za tę ostatnią w konkursie Książka roku 2019 Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu otrzymał nagrodę w kategorii autor polski. Na jesieni ukaże się jego czwarta książka pt: "Sztuka i nauka feedbacku. Jak mądrze być liderem, uczyć siebie i innych". Autor bloga #wysokiestandardyosobiste

Czytaj więcej

7 pytań o sprzedaż: Jarosław Bodył

7 pytań o sprzedaż: Jarosław Bodył

Filolog z zacięciem sprzedażowym. Pasjonat fotografii oraz rozwoju osobistego. Od początku kariery związany ze sprzedażą na rynkach niemieckojęzycznych (B2B). Doświadczenie zdobywał w branżach: poligraficznej, rolniczej, meblarskiej, budowlanej i fotograficznej.

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama