Asy sprzedaży

nr 31/2020

7 pytań o sprzedaż: Magda Sumera

7 pytań o sprzedaż: Magda Sumera

Od 2014 roku zajmuje się sprzedażą tworzyw sztucznych w różnych wariantach: surowce, półprodukty, tj. płyty do opakowań i termoformowania próżniowego, jak i compoundy czy wyroby gotowe. Ma również doświadczenie w zarządzaniu grupą produktów, zespołem sprzedażowym i w pracy z klientem nad konkretnymi tworzywami, technologią produkcji oraz badań. Uwielbia wyzwania!

Czytaj więcej
nr 30/2020

7 pytań o sprzedaż: Katarzyna Sitarska

7 pytań o sprzedaż: Katarzyna Sitarska

Konsultant i trener social selling z 13-letnim doświadczeniem w korporacyjnej sprzedaży B2B. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu programów social selling w B2B, głównie dla branży technologicznej. W ramach swojej pracy trenerskiej łączy LinkedIn z tradycyjnymi metodami prospectingowymi.

Czytaj więcej
nr 29/2020

7 pytań o sprzedaż: Agnieszka Maruda‑Sperczak

7 pytań o sprzedaż: Agnieszka Maruda-Sperczak

Trenerka biznesu, mentorka liderów i zespołów, mówczyni inspiracyjna. Certyfikowana Coach ICF, Masterka Reiss Moitivation Profile, Masterka NLP, mentorka, konsultantka i jedyna trenerka w Polsce metody Instant Influence, która szkoliła się bezpośrednio u dr. Michaela Pantalona. Członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Czytaj więcej
nr 28/2020

7 pytań o sprzedaż: Marcin Grela

7 pytań o sprzedaż: Marcin Grela

Twórca Sales Angels ­– największej społeczności ludzi sprzedaży w Polsce. Poza tym headhunter dyrektorów sprzedaży, związany od 2014 r. z jedną z najbardziej uznanych polskich firm doradczych – 4Results. Wcześniej handlowiec i menedżer sprzedaży w branży finansowo-ubezpieczeniowej.

Czytaj więcej
nr 27/2020

Uczyć się na błędach, czyli trudna sztuka samokrytyki

Uczyć się na błędach, czyli trudna sztuka samokrytyki

Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. Skoro więc rozmawiasz ze swoimi klientami, z pewnością nieraz popełniłeś błąd. Nie zawsze jesteś w stanie od razu go zauważyć – to normalne. Warto jednak nauczyć się analizować popełnione błędy i wyciągać z nich wnioski na przyszłość. To się opłaca!

Czytaj więcej
nr 27/2020

Wspomnienia sprzedawcy: Jak skutecznie budować sieć klientów na początku swojej kariery zawodowej?

Wspomnienia sprzedawcy: Jak skutecznie budować sieć klientów na początku swojej kariery zawodowej?

Prezentujemy cykl artykułów opartych na wspomnieniach Dawida – doradcy pośrednictwa finansowego. Opisując case study z różnych etapów jego kariery, pokazujemy techniki i patenty, które pomogły mu odnieść sukces w sprzedaży. Część 9: Jak skutecznie budować sieć klientów na początku swojej pracy?

Czytaj więcej
nr 27/2020

7 pytań o sprzedaż: Magdalena Kucharzewska

7 pytań o sprzedaż: Magdalena Kucharzewska

Jak mawiał Kot z Cheshire, Wszystko jest możliwe, trzeba tylko wiedzieć o sposobach. Sposoby warto dobierać do ludzi i środowiska, w którym funkcjonują. Inaczej sprzedaję projekty rozwojowe dla branży technicznej, którą szczególnie lubię, bo jestem inżynierem z wykształcenia, inaczej lekarzom medycyny estetycznej czy firmom aktywnie sprzedającym w modelu door to door.

Czytaj więcej

Następna
strona

Nastęna stron

Przejdź do

Partnerzy

Reklama