Obdarowywanie to nie lada sztuka. Gdyby tak nie było, w domach nie zalegałyby nam nietrafione prezenty, z którymi nie wiadomo, co zrobić. Jeszcze gorzej bywa z podarunkami biznesowymi – w końcu, ile potrzeba nam kalendarzy, pendrive’ów czy firmowych kubków. A przecież tym, co liczy się w biznesie są szczegóły i dobre wrażenie. Zadbajmy o nie!

Często okazuje się, że to detale decydują o sukcesie lub porażce. Na każdym etapie warto więc przykładać wagę do pozornie nieznaczących drobiazgów. Jednym z elementów dbania o wizerunek firmy są z pewnością prezenty, o ile – rzecz jasna – podejdziemy do tematu poważnie. Obdarowywanie, tak klientów, partnerów biznesowych, jak i współpracowników, rządzi się bowiem kilkoma regułami.

1. Pokażmy partnerowi, że przemyśleliśmy prezent, który dla niego wybraliśmy

W sytuacji idealnej znamy naszego partnera na tyle dobrze, że jesteśmy w stanie zindywidualizować dla niego prezent. Jeśli jednak dopiero zawieramy lub zawarliśmy umowę z kontrahentem i nie znamy jego upodobań, lub gdy zależy nam na wyborze prezentu, który posłuży również w relacjach z innymi partnerami, dobrze przemyślmy wybór upominku.

2. Wybierzmy prezent, który będzie wizytówką naszej firmy

Kolejny kalendarz, kubek czy pendrive naszym partnerom z dużą pewnością się nie przyda. Często bowiem lepiej powstrzymać się przed dawaniem prezentów, niż wybrać taki, który powieli los innych mu podobnych i w konsekwencji nie będzie przywodził żadnych skojarzeń z naszą firmą.

3. Postaw na elegancję

Klasyczne, eleganckie prezenty sprawdzą się dużo lepiej niż upominki, które z powodzeniem moglibyśmy rozdawać jako gratisy na konferencjach czy imprezach targowych. Pamiętajmy, detale naprawdę mają znaczenie!

„Kurs wiedzy o winie” – legendarna książka z logotypem Twojej firmy

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący, jak i prawdziwi eksperci. Książka jest jedną z najważniejszych pozycji wydawniczych w języku polskim na temat wina. Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie, pełnej ciekawostek i anegdot. Bieżące wydanie zostało dodatkowo poszerzone o rozdział dotyczący win polskich, którego autorem jest Wojciech Bońkowski.

Wydawca postawił nie tylko na walory estetyczne (wysoką jakość druku i elegancję wydania), lecz dał możliwość stworzenia specjalnej, spersonalizowanej edycji książki (custom edition). W ramach custom edition publikacja otrzymuje unikatową obwolutę, noszącą w sposób trwały elementy identyfikujące firmę, jak logotyp, prezentację firmy, a także okolicznościowe życzenia dla partnerów lub/i współpracowników. Taki niebanalny upominek skutecznie wspiera programy lojalnościowe, nagradza podwładnych lub kontrahentów i wyróżnia się z mnóstwa podobnych do siebie prezentów biznesowych. Ta książka przetrwa lata i z pewnością ucieszy obdarowanych!


Zainteresowanych personalizowaną edycją książki, zapraszamy na stronę: www.kevin-zraly-kurs.pl

lub do kontaktu osobistego pod numerem telefonu: +48 (61) 226 13 22.


Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Czy dobry sprzedawca powinien być dobrym marketingowcem?

Czy dobry sprzedawca powinien być dobrym marketingowcem?

Od wielu lat obserwuję, że mocno rozdziela się od siebie sprzedaż i marketing. Kiedy pytamy pracowników o ich role w zespole, podział zadań, to marketingowiec jest marketingowcem, a sprzedawca – sprzedawcą. W tym tekście chcę pokazać, że oba te stanowiska mają ze sobą wiele wspólnego i często nie warto ich rozdzielać.

Czytaj więcej

Jak sobie radzić z emocjami i niepewnością w trudnym czasie?

Jak sobie radzić z emocjami i niepewnością w trudnym czasie?

W ostatnich miesiącach poziom strachu i lęku w społeczeństwie zdecydowanie wzrósł. Wojna w Ukrainie, rosnące koszty życia, niepewność, co przyniesie jutro – powodów było aż nadto. Jakie reakcje psychiczne powinny nas zaniepokoić i skłonić do poszukiwania pomocy u specjalisty oraz jak zmniejszyć poziom odczuwanego lęku?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.