Obdarowywanie to nie lada sztuka. Gdyby tak nie było, w domach nie zalegałyby nam nietrafione prezenty, z którymi nie wiadomo, co zrobić. Jeszcze gorzej bywa z podarunkami biznesowymi – w końcu, ile potrzeba nam kalendarzy, pendrive’ów czy firmowych kubków. A przecież tym, co liczy się w biznesie są szczegóły i dobre wrażenie. Zadbajmy o nie!

Często okazuje się, że to detale decydują o sukcesie lub porażce. Na każdym etapie warto więc przykładać wagę do pozornie nieznaczących drobiazgów. Jednym z elementów dbania o wizerunek firmy są z pewnością prezenty, o ile – rzecz jasna – podejdziemy do tematu poważnie. Obdarowywanie, tak klientów, partnerów biznesowych, jak i współpracowników, rządzi się bowiem kilkoma regułami.

1. Pokażmy partnerowi, że przemyśleliśmy prezent, który dla niego wybraliśmy

W sytuacji idealnej znamy naszego partnera na tyle dobrze, że jesteśmy w stanie zindywidualizować dla niego prezent. Jeśli jednak dopiero zawieramy lub zawarliśmy umowę z kontrahentem i nie znamy jego upodobań, lub gdy zależy nam na wyborze prezentu, który posłuży również w relacjach z innymi partnerami, dobrze przemyślmy wybór upominku.

2. Wybierzmy prezent, który będzie wizytówką naszej firmy

Kolejny kalendarz, kubek czy pendrive naszym partnerom z dużą pewnością się nie przyda. Często bowiem lepiej powstrzymać się przed dawaniem prezentów, niż wybrać taki, który powieli los innych mu podobnych i w konsekwencji nie będzie przywodził żadnych skojarzeń z naszą firmą.

3. Postaw na elegancję

Klasyczne, eleganckie prezenty sprawdzą się dużo lepiej niż upominki, które z powodzeniem moglibyśmy rozdawać jako gratisy na konferencjach czy imprezach targowych. Pamiętajmy, detale naprawdę mają znaczenie!

„Kurs wiedzy o winie” – legendarna książka z logotypem Twojej firmy

„Kurs wiedzy o winie” autorstwa Kevina Zraly’ego to podręcznik wiedzy o winie, którego walory doceniają zarówno początkujący, jak i prawdziwi eksperci. Książka jest jedną z najważniejszych pozycji wydawniczych w języku polskim na temat wina. Nowe wydanie to 450 stron rzetelnej wiedzy o winie, podanej w przystępnej i atrakcyjnej formie, pełnej ciekawostek i anegdot. Bieżące wydanie zostało dodatkowo poszerzone o rozdział dotyczący win polskich, którego autorem jest Wojciech Bońkowski.

Wydawca postawił nie tylko na walory estetyczne (wysoką jakość druku i elegancję wydania), lecz dał możliwość stworzenia specjalnej, spersonalizowanej edycji książki (custom edition). W ramach custom edition publikacja otrzymuje unikatową obwolutę, noszącą w sposób trwały elementy identyfikujące firmę, jak logotyp, prezentację firmy, a także okolicznościowe życzenia dla partnerów lub/i współpracowników. Taki niebanalny upominek skutecznie wspiera programy lojalnościowe, nagradza podwładnych lub kontrahentów i wyróżnia się z mnóstwa podobnych do siebie prezentów biznesowych. Ta książka przetrwa lata i z pewnością ucieszy obdarowanych!


Zainteresowanych personalizowaną edycją książki, zapraszamy na stronę: www.kevin-zraly-kurs.pl

lub do kontaktu osobistego pod numerem telefonu: +48 (61) 226 13 22.


Pozostałe 0% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników serwisu.

Jeśli posiadasz aktywną prenumeratę przejdź do LOGOWANIA. Jeśli nie jesteś jeszcze naszym Czytelnikiem wybierz najkorzystniejszy WARIANT PRENUMERATY.

Zaloguj Zamów prenumeratę

Zobacz również

Tylko on-line nr 31/2020

"To niesprawiedliwe!"

"To niesprawiedliwe!"
  • Czy sprawiedliwe traktowanie pracowników jest możliwe?
  • Co pracownicy prawdopodobnie chcą powiedzieć, gdy mówią „to niesprawiedliwe”?
  • Czym są nieświadome uprzedzenia i jak się przed nimi ochronić?
Czytaj więcej

O winach, językach obcych i 10‑minutowych negocjacjach

O winach, językach obcych i 10-minutowych negocjacjach

Centralna Polska. Podjeżdżam pod firmę klienta. Przeszklony budynek, wokół czyściutko, nowe hale produkcyjne, świeżo zasadzone drzewka otoczone białymi kamyczkami i Porsche 911 na firmowym parkingu. Widok, który może przytłoczyć niejednego handlowca. Zawsze wtedy zastanawiam się, kim jest człowiek, który to wszystko zbudował. Jak przekonać właściciela tak wspaniałej firmy do wyboru mojego produktu czy usługi, mając świadomość, że już chyba nic nie robi na nim wrażenia?

Czytaj więcej

Przejdź do

Partnerzy

Reklama